• Anonym (Samantha-934)

Har du någon gång fått orgasm genom vaginalt (penis i slida) sex?

Detta gäller alltså bara orgasm när penisen varit inne i slidan, utan klitoris-beröring.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du någon gång fått orgasm genom vaginalt (penis i slida) sex?
  • vargveum
    Anonym (EN) skrev 2016-08-12 00:27:09 följande:

Nix. Behöver klitorisstimulans också. Har däremot nyligen upptäckt att jag kan squirta men det är inte direkt orgasmkänsla utan mest blött ????

Synd, de kvinnor jag har fått att spruta har upplevt det som ordentliga orgasmer, visserligen annorlunda än "vanliga" men ändå väldigt sköna
  • MrFlex
    fae skrev 2016-08-11 23:28:50 följande:
    Känner du många män som har klitoris?
    Anonym (Samantha-934) skrev 2016-08-11 14:58:33 följande:

Detta gäller alltså bara orgasm när penisen varit inne i slidan, utan klitoris-beröring.

Jäpps, det kan gå jättebra, och flera gånger. Fantastisk känsla.
    Ehh... Jag får orgasm med penis i vaginan utan klitorisberöring. Gäller nog de flesta män.
  • fae
    MrFlex skrev 2016-08-12 11:30:32 följande:

Ehh... Jag får orgasm med penis i vaginan utan klitorisberöring. Gäller nog de flesta män.

Ja precis, så redan där kan man ju lätt förstå att frågan riktar sig till kvinnor...?
  • fae
    MrFlex skrev 2016-08-12 11:30:32 följande:

Ja precis, så redan där kan man ju lätt förstå att frågan riktar sig till kvinnor...?
  • Anonym (EN)
    vargveum skrev 2016-08-12 02:54:19 följande:

Synd, de kvinnor jag har fått att spruta har upplevt det som ordentliga orgasmer, visserligen annorlunda än "vanliga" men ändå väldigt sköna

Det är skönt men inte som en "vanlig" orgasm. Jag får klitorisorgasmer och troligtvis någon kombo när jag får g-punktstimulans samtidigt - det är mycket skönare. Har dock inte lyckats få enbart g-punktsorgasm. Får experimentera vidare med squirtandet ????????????
  • Anonym (Tjej)

Ja det har hänt och händer. Var den bästa känslan jag någonsin haft när det hände första gången (eller gångerna, det blev två stycken rätt tätt). Nu efter att jag ätit en medicin i 2 år som gjort mig oförmögen att komma håller vi på och tränar upp det igen. Det funkar i vissa ställningar nu.

• vargveum
    Anonym (EN) skrev 2016-08-12 16:49:47 följande:

Det är skönt men inte som en "vanlig" orgasm. Jag får klitorisorgasmer och troligtvis någon kombo när jag får g-punktstimulans samtidigt - det är mycket skönare. Har dock inte lyckats få enbart g-punktsorgasm. Får experimentera vidare med squirtandet ????????????

Kör på av hjärtans lust! Plastad frotté under och så pån igen bara :)
  • Anonym (EN)
    vargveum skrev 2016-08-12 20:11:17 följande:

Kör på av hjärtans lust! Plastad frotté under och så pån igen bara :)

Japp :) Experimenterandet är ju halva nöjet
  • MrFlex
    fae skrev 2016-08-12 11:54:35 följande:
    Visst kan de flesta förstå vad som avses men frågan är likväl öppen svar från båda könen. Med tanke på fördelningen så anar jag en del manliga röster.
  • Eena

Ja, i sällskap av en man är det vanligaste sättet för mig att komma.

• Tom Araya
    fae skrev 2016-08-11 23:28:50 följande:
    Känner du många män som har klitoris?
    Anonym (Samantha-934) skrev 2016-08-11 14:58:33 följande:

Man är två om samlaget och klittan finns antagligen på den ena...
  • Tom Araya
    Anonym (Sex) skrev 2016-08-11 15:43:54 följande:

Nej, men jag får bara på missionären. Men det räknas kanske inte? Det är ändå en typ "beröring".

Det svaret får du nog förtydliga. När jag tänker missionären så är det samlagsställningen, finns det någon annan variant?
  • Anonym (Rita)

Ja, säkert 5-6 gånger på 25 år.

Så det är knappast bara det jag vill ha ut av ett samlag. Får däremot alltid orgasm via klitoris under samlag, med eller utan hans stimulans.

• fae
    Tom Araya skrev 2016-08-13 06:19:14 följande:

Man är två om samlaget och klittan finns antagligen på den ena...

Ja rimligen på kvinnan, varför det är uppenbart att män inte behöver stimulera klitoris för att komma.
  • vargveum

Vet inte hur vanligt eller ovanligt, de kvinnor som fått det med mig är väl drygt hälften av de jag varit med. En del bara någon gång ibland, andra väldigt regelbundet och flera / många gånger i rad har förekommit med dem som lättast fått det.

• Anonym (....)

Nepp. Kan t o m ha svårt att komma om allt runt i kring inte är optimalt (inget stress, starka känslor för mannen, förspel, att mannen får mig att känna mig sexig mm) Är frånskild efter ett långt förhållande och har bara njutit med en man efter det. Han var hängd som en häst och en iller i sängen, var överallt på samma gång. När han skulle in så tänkte jag varje gång att det inte skulle gå även om jag blir otroligt våt (menar VÅT) , behövde bara i stort sätt nudda vid klittan så kom jag. Har ätit antidepressiva läkemedel som gjorde orgasmer svåra att få, det blev nästan som Moses och den brinnande busken. Nu har jag slutat med dom och har upptäckt att jag får multipla orgasmer med vibratorn. Får se när jag kommer att vilja börja dejta igen, får fortfarande lite panik när jag blir uppraggad, men det är en annan femma.

Svar på tråden Har du någon gång fått orgasm genom vaginalt (penis i slida) sex?