Jag är en av Sveriges största YouTubers, fråga mig vad du vill
Hej
Som rubriken lyder så jobbar jag med youtube. Är en av Sveriges största YouTubers. Fråga mig vad du vill :)
Hej
Som rubriken lyder så jobbar jag med youtube. Är en av Sveriges största YouTubers. Fråga mig vad du vill :)
Kanal?
Kanal?
Du kan skicka ett privat meddelande. Stäng av kommentarerna på kanalen, då.
Får du några pengar för det?
Tänker du på jesus ibland när du youtubear? Det jag menar är att du förstår att det faktiskt är jesus som har visat dig vägen på internet. Jesus är väldigt klurig med sådant, han beter sig lite underligt ibland. För ett par år sedan sa jesus till mig att jag skulle peta mig i ögat med en penna. Det slutade med akuten ett par timmar, men jag förstod där och då att han vill "prova" mig.
Brukar jesus prova dig? När du vaknar tex? Känner du då att han beter sig emot dig? Lite som en jobbig lillebror?
Vill du äta middat någon dag och prata om jesus?
Hur länge föreställer du dig att du kommer kunna leva på ditt yrke och vad vill du göra efteråt?
Du skall tro på gud. Annars kommer det att straffa sig i längden !
Är du en demon kanske? Är det därför du har speciella förmågor på youtube? Kan det vara så att du är en best från avgrunden!?!?!?
Du påstår att du är en av sveriges största youtubekanaler. Har du en youtubekanal som är så stor så är du redan en "officiell" människa, och borde inte ha något problem med att "outa" din youtubekanal, få fler tittare och tjäna mer pengar.
Jag har en liten skityoutubekanal som jag inte använt på ett tag (håller på att planera och spela in mitt höstprojekt), och jag har inga problem med att "outa" den, eftersom jag vet att jag tjänar på det.
Jag skiter fullkomligt i vem du är. Jag är BARA intresserad av din kanal och dina påståenden. Vill du inte peka mit till din kanal, så står det dig absolut fritt att låta bli. Så svårt är det inte att ta reda på, dig förutan, om du verkligen är en av de största. Så jävla stor är inte youtubescenen, trots allt.
Men, men, lycka till, då.
Har du groupies som vill ligga efter de sett dina filmer?