• Anonym (Youtube)

Jag är en av Sveriges största YouTubers, fråga mig vad du vill

Hej

Som rubriken lyder så jobbar jag med youtube. Är en av Sveriges största YouTubers. Fråga mig vad du vill :)

• Svar på tråden Jag är en av Sveriges största YouTubers, fråga mig vad du vill
  • Dr Nail
    Anonym (Youtube) skrev 2016-08-12 20:05:43 följande:

Hela tiden. Kommer alltid fram tittare som vill ha en kram och en selfie. Tycker att det är kul men ibland vill jag kunna gå till affären utan smink och inte bli igenkänd. 

Men jag ska inte klaga. :)

Låter fett jobbigt :)

Brukar du alltid ställa upp på selfies då, eller händer det att du dissar folk? Typ fuck off, jag tänker inte fotas med dig
  • Aniiee
    FuckGoggleAskMe skrev 2016-08-12 20:13:15 följande:

Hej Pewdiepie! Jag tycker du är cool och rolig, men varför svär du så mycket? Kan jag få din mammas email? Jag har nämligen sagt till min son att jag ska prata med din mamma om alla svordomar.

Det är inte Pewdiepie.....
    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • Anonym (Youtube)
    Wolt skrev 2016-08-12 18:13:52 följande:

Vad tjänar du i månaden efter skatt?

Det beror lite på. Jag har två aktiebolag som jag tar ut lön från. 
    Mitt ena aktiebolag är för mina sociala medier.
    Alltså youtube ingår där. Hur mycket jag tjänar på youtube är väldigt olika, allt beror på visningar, reklam och samarbeten (sponsrade videos). 
    Sen gör jag även samarbeten över Instagram. 
    Mitt andra aktiebolag kommer jag inte ta upp då det blir väldigt lätt att lista ut vem jag är. 
    Men jag tar totalt ut ca 60 000 kr månaden efter skatt från mina bolag.
    Har kvar de flesta pengar i bolagen. Behöver inte ha mer pengar att leva för. Så låter resten av mina pengar ligga kvar i mina två bolag. 
  • Anonym (Youtube)
    Dr Nail skrev 2016-08-12 20:23:57 följande:
    Låter fett jobbigt :)

Brukar du alltid ställa upp på selfies då, eller händer det att du dissar folk? Typ fuck off, jag tänker inte fotas med dig
    Jo det är lite jobbigt ibland när man är stressad eller på dåligt humör. :)

Nej brukar faktiskt alltid ställa upp. Har väl hänt någon gång att jag inte haft tid. Men försöker alltid ställa upp. 
  • Helnil91

Fan va kul 

Hur började du?
    När började du?
    Vad handlar din kanal om?

• Dr Nail
    Anonym (Youtube) skrev 2016-08-12 20:28:34 följande:

Jo det är lite jobbigt ibland när man är stressad eller på dåligt humör. :)

Nej brukar faktiskt alltid ställa upp. Har väl hänt någon gång att jag inte haft tid. Men försöker alltid ställa upp. 

Ah! Jag har en bra fråga: brukar du besvara dina yt/insta-kommentarer? Inte alla förstås, men selektivt? Brukar du delta i diskussionerna under dina inlägg?
  • Anonym (Youtube)
    Helnil91 skrev 2016-08-12 20:31:57 följande:

Fan va kul 

Hur började du?
    När började du?
    Vad handlar din kanal om?

Jag har alltid tyckt om att stå framför kameran och även mycket om teknik. Det är ju rätt mycket teknik bakom en video. Började när jag var 18. Har som sagt alltid varit väldigt intresserad av smink, skönhet (hudvård, hårvård) och mode. Så bestämde mig bara för att börja.
    Min kanal är om mode, smink...mm
    Även mycket privat. 
  • Anonym (Youtube)
    Dr Nail skrev 2016-08-12 20:34:12 följande:
    Ah! Jag har en bra fråga: brukar du besvara dina yt/insta-kommentarer? Inte alla förstås, men selektivt? Brukar du delta i diskussionerna under dina inlägg?
    Jo brukar besvara vissa kommentarer. Men brukar ofta inte skapa eller delta i någon diskussion.
    Har tyvärr inte tid för det. 
    Jobbar väldigt väldigt mycket. 
  • Anonym (Youtube)
    Dr Nail skrev 2016-08-12 20:34:12 följande:
    Jag besvarade dock alla kommentarer i början. För att få mer respons. Men nu brukar jag kunna få allt i från 2000 kommentarer till 8000-10 000 beroende på video.
    Så kan och orkar inte svara på så många. 
  • Aniiee

Och du som inte ville outa dig.... =P

Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
Svar på tråden Jag är en av Sveriges största YouTubers, fråga mig vad du vill