Anonym (Ts) skrev 2016-08-16 20:40:17 följande:
Nä, jag orkar inte diskutera om jag borde ha tagit upp vår socioekonomiska status. Det har inget med tråden att göra så jag förstår inte varför du har hakat upp dig på det. Tråden handlar inte heller om mina el andras fördomar.
Jag har gett förklaring på varför, jag tyckte din löjlighet med att trycka på er socioekonomiska status var dumt att dra upp överhuvudlaget.
Om tråden inte handlar om dina eller andras fördomar.
Då borde du ju visa detta genom att just lägga av med att fortsätta att just trycka ur dig fördomar upprepat om "folk i allmänhet", i denna tråden.
Bara för att du fick två tre fördomar inledningsvis i tråden, så blir inte dina fördomar mer rätt att sitta och pumpa ut direkt upprepat som du väljer att göra, samtidigt som du sitter och klagat på andras fördomar. Och försöker flyttas fokusen på dina egna fel genom att påtala om andras fel.
Nej just det din socioekonomiska hade inget med tråden att göra alls. Ändå var det du själv som tog upp det och fortsätter att trycka på hur viktig den är upprepat. Fast andra har släppt det.
Om du nu är så trött på fördomar så kanske du skall bevisa detta genom att undvika på att vara den värsta på att just levererar (upprepat) fördomar i tråden.
Här är ett annat tydligt exempel på dina en av dina upprepade fördomar.
Här sitter du och tar för givet att folk saknar erfarenhet bara för att de skriver på ett visst sätt.
Anonym (Ts) skrev 2016-08-15 20:31:17 följande:
En del människor måste bara hävda sig själva och vill ha en klapp på axeln för de skulle minsann göra SI el så. Men de har varken erfarenhet via jobb el liknande el varit i samma situation.