• Lottalottas2

Matsmart?

Hej, min fråga är kort och koncis.
    Har ni någon erfarenhet av matsmart.se?

Hamnade där via en länk på FB och blev nyfiken på att ev testa.
    Så har någon av er köpt något där, var ni i så fall nöjda?

• Svar på tråden Matsmart?
  • Tonårsmamman1

Har kollat lite, efter ett tips av en arbetskamrat. Jag har svårt att se att vi kan sparar så mycket, många av varorna där är sådan vi inte köper i vanliga fall.

• Lottalottas2
    Tonårsmamman1 skrev 2016-08-14 11:03:39 följande:

Har kollat lite, efter ett tips av en arbetskamrat. Jag har svårt att se att vi kan sparar så mycket, många av varorna där är sådan vi inte köper i vanliga fall.

Jag upplever att det är mycket snaxk och läsk, något jag aldrig köper någonsin.
    Men också en hel del torrvaror och konserver. Rengöringsmedel, diskmedel osv.

Jag kikar vidare!

Någon mer?
  • mea08

Vi har beställt därifrån 2 gånger, hur bra som helst. Har alltid koll på ifall dom får in varor som vi normalt brukar köpa och då köper vi en stor mängd av dessa :) Exempel har varit diskmaskinstabletter, jordnötssmör, japansk soya osv!

Du ska dock vara beredd på att en del av varorna har utgångna datum (du kan se det på varorna på hemsidan), däremot så säljer de aldrig varor som inte hade varit okej att konsumera.

• korfu08

Hej Nej men av mathem och de är verkligen kanon. Billigare än andra butiker och tar endast 50 kr för hemkörning och den går att får kvällstid. Vi prövade dem första gången nu för en vecka sen och vi kommer att fortsätta.Spar massor med tid

Svar på tråden Matsmart?