• miatilda090920

Mens räkna

Fick min senaste mens den 17 juli. Har ca 29 dagar mellan mensen. Hur många dagar är det i dag den 16 onde.

• Svar på tråden Mens räkna
  • miatilda090920

Ok tack har inte fått min mens än o tog digitalt test visade negativt o testat andra test med o negativt. På andra tester med. Är det för tidigt att testa? Har mensvärk.

• Rosenblad

Mensen kan ju variera lite. Jag hade stadigt 29 dagar sen helt plötsligt 26. Fet är inte för tidigt att testa men vänta några dagar, har mensen inte kommit så ta ett nytt test :) Om du inte har billiga så du kan testa varje morgon dvs.

• miatilda090920

Hade ägglossning runt den 5 augusti,inte alls 14 dagar efter mens utan senare. Har fortfarande inte fått mens än. Kan mensen hoppat över denna månaden? Eller vad står på. Fick som sagt min mens den 17 juli.

• Erla
    miatilda090920 skrev 2016-08-16 21:43:46 följande:

Hade ägglossning runt den 5 augusti,inte alls 14 dagar efter mens utan senare. Har fortfarande inte fått mens än. Kan mensen hoppat över denna månaden? Eller vad står på. Fick som sagt min mens den 17 juli.

Kan vara sen ägglossning eller utebliven ägglossning. Kan ju också vara graviditet. Omöjligt att veta tyvärr. Vänta några dagar och se om mensen dyker upp. Annars tar du ett nytt test :)
  • miatilda090920

Fortfarande ingen mens men mensvärk o inget plus.borde inte mensen ha kommit redan ? Eller blir den senare om ägglossningen är senare?

• Isadora85
    miatilda090920 skrev 2016-08-17 20:54:47 följande:

Fortfarande ingen mens men mensvärk o inget plus.borde inte mensen ha kommit redan ? Eller blir den senare om ägglossningen är senare?

Jag är på bim+3 eller bim+5 också negativa test men ingen mens är lika frågande som du
  • Erla
    miatilda090920 skrev 2016-08-17 20:54:47 följande:

Ja, mensen blir senare om äl är senare.
Svar på tråden Mens räkna