• Pollygirl92

Vad onanerar ni till?

Som rubriken lyder, vad onanerar ni till? Om det är

porr, vad för slags porr kollar ni på osv?

Har lite dålig fantasi gällande detta och hoppas på tips från er.

Tacksam för svar.

• Svar på tråden Vad onanerar ni till?
  • Tom Araya
    MaryM skrev 2016-08-18 15:18:32 följande:

Var hittar man bra amatörporr?

Jag som söker hemmagjord porr brukar skriva homemade sextube (jag söker just sajter med främst hemmagjord porr) och därefter homemade sex, homemade lesbian, homemade threesome e.t.c. i sökfältet. Jag understryker då igen att jag söker hemmagjord porr och inom vilka underkategorier. Ibland har man tur och får upp sajter med bara sådant innehåll, ibland sajter med en massa olika porr men att rätt avdelning kommer upp och ibland får man upp sajter som har sådant fast man får söka rätt igen när man väl öppnat den. Ibland kan man komma direkt till ett filnklipp som stämmer in på sökningen.
    Man lär sig med tiden vilka sökresultat som är bra och man ska välja utefter vad som står i sökresultatet.

Skillnaden mellan amatör/amateur och hemmagjord/homemade:
    Amatör/amateur: Är egentlligen proffsgjord men ska se lite amatöraktig ut. Det finns ingen handling eller påkostade miljöer utan det är sex rakt upp och ner i ett rum och ofta använder man sig av aktörer som inte är etablerade stjärnor inom porren, ibland rentav amatörer.
    Även när proffsteam filmar ett helt vanligt par eller på swingersträffar kallas det amatörporr.
    Girls out west heter en australiensisk amatörporrsproducent som jag tycker är bra och lär vara främst av kvinnor.

Homemade/hemmagjord: Vanligt folk som filmar sig själva när de har sex.

• KM36
    MaryM skrev 2016-08-18 15:18:32 följande:

Var hittar man bra amatörporr?

Vad för amatörporr gillar du?

Såg din fotnot, Counting Crows är bra.
    .......
  • megabite
    Pussan skrev 2016-08-18 23:58:52 följande:
    Falukorv är ju klassiskt, för att nu fortsätta på köttemat. Man kan förstås laga en soppa på grönsaker som först doppats i fittan, megabites pojkvän kan få spruta i ett vinglas och sedan blandas satsen till en drink med vitt vin....
    asgarv!!! du är rolig. Du har just kommit på en ny variant på vindrinken Dagens, kan bli en kiosk vältare i stugorna ? en gång hade jag en pojkvän som hatade sin familjs jäkla söndagsmiddagar med fastrar, mostrar och andra jobbiga släktingar. Då brukade han göra ett hål i söndags steken och spruta ner steken med sperma, Efter det satt han och jag och tittade på när de gluffsade i sig special marinerad stek. själva hade vi just konverterat till vegetarianer.
  • Anonym (Mike Hunt, runkabilitetsgranskare)
    megabite skrev 2016-08-19 15:34:49 följande:
    asgarv!!! du är rolig. Du har just kommit på en ny variant på vindrinken Dagens, kan bli en kiosk vältare i stugorna ? en gång hade jag en pojkvän som hatade sin familjs jäkla söndagsmiddagar med fastrar, mostrar och andra jobbiga släktingar. Då brukade han göra ett hål i söndags steken och spruta ner steken med sperma, Efter det satt han och jag och tittade på när de gluffsade i sig special marinerad stek. själva hade vi just konverterat till vegetarianer.
    Förmodligen snackar du bara skit, men om det där med släktmiddagen är sanning, är både du och din fjant till dåvarande pojkvän jävla äckel. Misstänker han var sådan fegskit, att han aldrig vågat säga något som med glimten i ögat hade livat upp stämningen vid middagsbordet. En passivt aggressiv tönt m.a.o.
  • Anonym (Mogna kvinnor)

Har alltid funnit mogna kvinnor extra attraherande så det är väl något som jag ständigt kollar på :) Typ Kvinnor i 35-50 års åldern som antingen leker med sig själv/knullar med killar i min ålder (20)

• Anonym (BBW lover)
    Anonym (Mogna kvinnor) skrev 2016-08-19 15:56:26 följande:

Har alltid funnit mogna kvinnor extra attraherande så det är väl något som jag ständigt kollar på :) Typ Kvinnor i 35-50 års åldern som antingen leker med sig själv/knullar med killar i min ålder (20)

Håller med, väldigt upphetsande att se äldre damer runt 50 som älskar med killar i 20-årsåldern.
  • MaryM
    KM36 skrev 2016-08-19 10:57:37 följande:

Vad för amatörporr gillar du?

Såg din fotnot, Counting Crows är bra.

Jag gillar när det ser skönt ut på riktigt. Vanlig porr ser sällan skön ut. Annars ganska vanlig sex. Inget som ser ut att göra ont. Brukar kolla lesbiskt ibland för att slippa hård analsex som ser ont ut. Jag gillar massagefilmer.. olja in brösten ser skönt ut.

Pluspoäng för att du tog Counting Crows-texten :)
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • MaryM
    Anonym (D'archangel) skrev 2016-08-18 15:33:33 följande:

Det är en djungel. Om du går till exempel till tubetrooper.com så finns det avdelningar för "amateur" och "homemade" med tusentals klilpp.

Det som kallas "amateur" är dock ofta proffs eller semi-proffs som spelar och "homemade" är ofta 40 sekunder guppande, finnig röv utan ljud.

Ett bra tips är att söka på "sextape", då får du ofta upp lite längre och bättre filmer gjorda ute i stugorna.

Man får lägga rätt mycket tid på att leta. Jag kan lägga någon timma på att leta bra klipp. När jag hittat ett bra så är själva runkandet över på några minuter.

Anonym (Mike Hunt, runkabilitetsgranskare) skrev 2016-08-18 17:29:07 följande:

Mitt tips för egentligen alla typer av porr - undantaget förstås avarter som barn- och djurporr - är XHamster. Det är en seriös, användarvänlig sida fullmatad av skön porr och då även amatörinspelad. Allt material är enkelt sökbart och kategoriserat, så man hyfsat lätt hittar det man vill ha. Inga irriterande popups och annat irriterande och i värsta fall virusspridande.

Mycke' nöje!

Tom Araya skrev 2016-08-18 23:59:39 följande:

Jag som söker hemmagjord porr brukar skriva homemade sextube (jag söker just sajter med främst hemmagjord porr) och därefter homemade sex, homemade lesbian, homemade threesome e.t.c. i sökfältet. Jag understryker då igen att jag söker hemmagjord porr och inom vilka underkategorier. Ibland har man tur och får upp sajter med bara sådant innehåll, ibland sajter med en massa olika porr men att rätt avdelning kommer upp och ibland får man upp sajter som har sådant fast man får söka rätt igen när man väl öppnat den. Ibland kan man komma direkt till ett filnklipp som stämmer in på sökningen.

Man lär sig med tiden vilka sökresultat som är bra och man ska välja utefter vad som står i sökresultatet.

Skillnaden mellan amatör/amateur och hemmagjord/homemade:

Amatör/amateur: Är egentlligen proffsgjord men ska se lite amatöraktig ut. Det finns ingen handling eller påkostade miljöer utan det är sex rakt upp och ner i ett rum och ofta använder man sig av aktörer som inte är etablerade stjärnor inom porren, ibland rentav amatörer.

Även när proffsteam filmar ett helt vanligt par eller på swingersträffar kallas det amatörporr.

Girls out west heter en australiensisk amatörporrsproducent som jag tycker är bra och lär vara främst av kvinnor.

Homemade/hemmagjord: Vanligt folk som filmar sig själva när de har sex.

Tack för bra tips! Puss / Mary
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • megabite
    Anonym (Mike Hunt, runkabilitetsgranskare) skrev 2016-08-19 15:48:21 följande:
    Förmodligen snackar du bara skit, men om det där med släktmiddagen är sanning, är både du och din fjant till dåvarande pojkvän jävla äckel. Misstänker han var sådan fegskit, att han aldrig vågat säga något som med glimten i ögat hade livat upp stämningen vid middagsbordet. En passivt aggressiv tönt m.a.o.
    oj då! det är sant, men vi gick i 8-an på högstadiet och då är man inte så mogen, och talar inte om vad man gjort med glimten i ögat, han var varken en fjant eller äckel bara en ganska obstinat tonåring som avskydde sina högfärdiga fastrar 
  • megabite

okej ? Grönsaker i all ära, men vem har inte onanerat med ett stearinljus. MEN nya tider nu. Har just köpt en Womanizer, En luftburen klitoris stimulerade underbar sak. Någon annan som provat Womanizer? 

Svar på tråden Vad onanerar ni till?