Vad onanerar ni till?
Som rubriken lyder, vad onanerar ni till? Om det är
porr, vad för slags porr kollar ni på osv?
Har lite dålig fantasi gällande detta och hoppas på tips från er.
Tacksam för svar.
Som rubriken lyder, vad onanerar ni till? Om det är
porr, vad för slags porr kollar ni på osv?
Har lite dålig fantasi gällande detta och hoppas på tips från er.
Tacksam för svar.
Var hittar man bra amatörporr?
Jag som söker hemmagjord porr brukar skriva homemade sextube (jag söker just sajter med främst hemmagjord porr) och därefter homemade sex, homemade lesbian, homemade threesome e.t.c. i sökfältet. Jag understryker då igen att jag söker hemmagjord porr och inom vilka underkategorier. Ibland har man tur och får upp sajter med bara sådant innehåll, ibland sajter med en massa olika porr men att rätt avdelning kommer upp och ibland får man upp sajter som har sådant fast man får söka rätt igen när man väl öppnat den. Ibland kan man komma direkt till ett filnklipp som stämmer in på sökningen.
Man lär sig med tiden vilka sökresultat som är bra och man ska välja utefter vad som står i sökresultatet.
Skillnaden mellan amatör/amateur och hemmagjord/homemade:
Amatör/amateur: Är egentlligen proffsgjord men ska se lite amatöraktig ut. Det finns ingen handling eller påkostade miljöer utan det är sex rakt upp och ner i ett rum och ofta använder man sig av aktörer som inte är etablerade stjärnor inom porren, ibland rentav amatörer.
Även när proffsteam filmar ett helt vanligt par eller på swingersträffar kallas det amatörporr.
Girls out west heter en australiensisk amatörporrsproducent som jag tycker är bra och lär vara främst av kvinnor.
Homemade/hemmagjord: Vanligt folk som filmar sig själva när de har sex.
Var hittar man bra amatörporr?
Har alltid funnit mogna kvinnor extra attraherande så det är väl något som jag ständigt kollar på :) Typ Kvinnor i 35-50 års åldern som antingen leker med sig själv/knullar med killar i min ålder (20)
Har alltid funnit mogna kvinnor extra attraherande så det är väl något som jag ständigt kollar på :) Typ Kvinnor i 35-50 års åldern som antingen leker med sig själv/knullar med killar i min ålder (20)
Vad för amatörporr gillar du?
Såg din fotnot, Counting Crows är bra.
Det är en djungel. Om du går till exempel till tubetrooper.com så finns det avdelningar för "amateur" och "homemade" med tusentals klilpp.
Det som kallas "amateur" är dock ofta proffs eller semi-proffs som spelar och "homemade" är ofta 40 sekunder guppande, finnig röv utan ljud.
Ett bra tips är att söka på "sextape", då får du ofta upp lite längre och bättre filmer gjorda ute i stugorna.
Man får lägga rätt mycket tid på att leta. Jag kan lägga någon timma på att leta bra klipp. När jag hittat ett bra så är själva runkandet över på några minuter.
Mitt tips för egentligen alla typer av porr - undantaget förstås avarter som barn- och djurporr - är XHamster. Det är en seriös, användarvänlig sida fullmatad av skön porr och då även amatörinspelad. Allt material är enkelt sökbart och kategoriserat, så man hyfsat lätt hittar det man vill ha. Inga irriterande popups och annat irriterande och i värsta fall virusspridande.
Mycke' nöje!
Jag som söker hemmagjord porr brukar skriva homemade sextube (jag söker just sajter med främst hemmagjord porr) och därefter homemade sex, homemade lesbian, homemade threesome e.t.c. i sökfältet. Jag understryker då igen att jag söker hemmagjord porr och inom vilka underkategorier. Ibland har man tur och får upp sajter med bara sådant innehåll, ibland sajter med en massa olika porr men att rätt avdelning kommer upp och ibland får man upp sajter som har sådant fast man får söka rätt igen när man väl öppnat den. Ibland kan man komma direkt till ett filnklipp som stämmer in på sökningen.
Man lär sig med tiden vilka sökresultat som är bra och man ska välja utefter vad som står i sökresultatet.
Skillnaden mellan amatör/amateur och hemmagjord/homemade:
Amatör/amateur: Är egentlligen proffsgjord men ska se lite amatöraktig ut. Det finns ingen handling eller påkostade miljöer utan det är sex rakt upp och ner i ett rum och ofta använder man sig av aktörer som inte är etablerade stjärnor inom porren, ibland rentav amatörer.
Även när proffsteam filmar ett helt vanligt par eller på swingersträffar kallas det amatörporr.
Girls out west heter en australiensisk amatörporrsproducent som jag tycker är bra och lär vara främst av kvinnor.
Homemade/hemmagjord: Vanligt folk som filmar sig själva när de har sex.
okej ? Grönsaker i all ära, men vem har inte onanerat med ett stearinljus. MEN nya tider nu. Har just köpt en Womanizer, En luftburen klitoris stimulerade underbar sak. Någon annan som provat Womanizer?