Inlägg från: Anonym (Ronja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ronja)

Hur samarbeta med en narcissist pappa

Mitt barns pappa är narcissist .Vi är separerade för 2 år sedan.Han gör allt så att jag ska må dåligt.Hotar,mobbar mig osv.Har förstått att jag kan inte göra nåt åt detta.Måste ju ha kontakt med honom.Hur acceptera mitt öde?Ibland känns det att jag orkar inte mera.Det går ju inte samarbeta och ha kontakt utan att det blir destruktivt 98 gånger av 100.Är rädd att jag ska bli sjuk av all stress.

• Svar på tråden Hur samarbeta med en narcissist pappa
  • Anonym (Ronja)

Det är just genom sms jag får jämt höra vilken värdelös hora jag är .Och allt är ju fel vad jag gör som mamma och jag måste bevisa till honom att jag är bra.Tror inte ens polisanmälan hjälper.Han förändras ändå inte.

• Anonym (Ronja)

Kan inte domstolen bestämma att förbjuda kontakten mellan oss?Det är det enda som hjälper.

• Anonym (Ronja)

Han hotade muntligt idag flytta bort med barnet utomlands.Senare samma dag skrev han :tänk på detta vad jag sa tidigare idag.och sen ett leende gubbe

• Anonym (Ronja)

Ja måste nog göra det snart.Han "njuter" av att plåga mig.Och tar inget ansvar över sina handlingar,vill att jag ska bevisa att jag är "bra mamma",för han är så bra pappa.Än då länge har han empati för barnet.

• Anonym (Ronja)

Och han vill gärna ha vårdnaden,för att bestämma.

Svar på tråden Hur samarbeta med en narcissist pappa