• sessan

40års present??

Vad ska man hitta på?? Har ingen aning faktiskt!!

• Svar på tråden 40års present??
  • Lola Jämtland

Till en man/kvinna?

• sessan

ja hihi glömde skriva det ju. till en man, min man... han gillar flugfiske men har allt till det, sen ska han till ryssland för att fiska. smycken använder han inte, kläder köper han helst själv. dessutom har jag inte så mycket pengar...

• Lola Jämtland

Ta hjälp av era vänner och släkt o samla ihop till någon speciellt!

Så gjorde alla här när min sambo fyllde år (i lördags)

• sessan

jo men det var ju just det, det där speciella...har ingen som helst bra ide alls..

• Lola Jämtland

Min sambo älskar verktyg o sånt....så av sina vänner fick han en sån där Black&Decker multiverkyg (sånt som slipar o sågar o sånt)

Han fick oxå en digitalkamera av sin familj, för vi hade ingen o Robban önskade sig verkligen det!

O av mig o några till fick han ett presentkort på nästan 800 som funkar överallt på affärerna i stan när vi bor.

O så fick han en väggklocka i form av ett däck (passar en kille som gillar motorer)

Han blev jättenöjd!

Din sambo gillar att fiska skriver du...gå in i en fiskeaffär o fråga om hjälp. Vad kan de föreslå som passar någon som fyller 40.
    En fiskehatt? En vacker kniv? Ett speciellt spö? Vadarstövlar?

• sessan

hmm ja...det där med fiske affären låter som en bra ide...tål att fundera på. han fyller inte förrän i okt så jag har gott om tid.
    Miun syster fyller oxå 40 i nov, men det är lättare till en tjej.

• Ida 3

varför inte till en resa när min mamma fyllde 50 önskade hon att få komma till Gotland och det fick hon Så hon och pappa åkte iväg torsdag- söndag det var värkeligen uppskattat. Vi ringde runt alla som vi visste skulle fira henne och alla la glatt 300:- var. Så tänk efter om han skulle vilja åka till något speciellt ställe och ring sedan runt släkt och vänner. Det kan ju bli en weekendresa bara för er två.

• Lola Jämtland

Ts

Inte förrän i oktober?! Men då har du ju massor med tid att spara pengar!

• sessan

jo men jag har sååå svårt att spara pengar! finns ju så mycket kul att göra!! hi hi...ja en spa resa kanske vore något. om han får den kan jag ju betala för min egne.

• sessan

Nu vet jag!!! ICEHOTELL i Jukkasjärvi! dit ska han få åka!!!! det har han drömt om länge!!!

• pippiprollan

har ni inte varit på icehotel?
    vart bor ni?
    Var där för nån helg sen...var inte så speciellt

• sessan

Vi bor i Dalarna. Långt som skrutt dit!!

• evita

min sambo fyller år om en dryg vecka (40) och han har sett ut ett finporslin som han önskar sej...

• Linda MI

Min make skall få ett egengjort presentkort där han blir erbjuden olika aktiviteter, och han får då välja en utav dom.
    Till exempel
    kryssning till Tallin
    Konsertbiljetter till sin idol
    Weekend i Stockholm

Jag har flera men jag kommer inte ihåg just nu;)

Svar på tråden 40års present??