• Anonym (Man33)

Jag göder flickvännen

Hej vill triggar varna innan .

Hej. Sen jag kan minnas har jag tänt till på att smyggöda tjejer jag är tillsammans med. Nu är jag sambo sen 5 månader och har lyckats få upp min tidigare medelviktiga tjej ca 8kg. Jag köper hem allt möjligt snaks och bjuder på middagar. Lagar mäktiga frukost osv. Min grund är att alltid ha hemma läsk, godis, glass, chips och kakor. Jag deltar oxå i ätandet men jag smygtränar hårt. Nu behöver jag inte längre bjuda på saker då hon självmant omedvetet äter mer. Någon mer som tänder på att göda? Är jag konstig? Då jag inte tvingar henne att äta utan bara erbjuder goda saker är det väll inte skamligt?

• Svar på tråden Jag göder flickvännen
  • Anonym (Sången)

Det här är inte svaret på din fråga. Men började tänka på låten feeder med Tomas järvheden..

• Anonym (Man33)

Ja läst lite om feeder och jag tror jag har läggningen

• StevenDiese

Rätta mig om jag har fel men kan inte detta klassas som misshandel?

Om det är på det sättet ger det dig ytterligare aspekt på ditt beteende än det moraliska.

Det kan verka harmlöst men alla som haft svårt att gå ner i vikt vet vilket helvete det kan vara.

Tycker du ska berätta för henne.

• Miss Skywalker

Att äta en massa skit och vara överviktig är en hälsofara som kan leda till diabetes, hjärt och kärlsjukdomar och tom cancer. Vill du utsätta henne för det för ditt eget nöjes skull?

• elin1989

Jag tror inte riktigt det räknas som att göda, om du inte sätter press på henne att äta...

• Anonym (Feedern)

Hej! 

Jag har precis samma läggning, och gör ungefär likadant. Har alltid sötsaker hemma, köper hem bakelser ibland och lagar fet mat.
    Älskar att se att min tjej äter mycket och får mer former. Kul att se att det finns fler som gillar det. Ibland har jag undrat var ifrån den här läggningen kommer, och om det är många fler som har den.. 

• Anonym (Me)
    Miss Skywalker skrev 2016-08-17 18:21:06 följande:
    Att äta en massa skit och vara överviktig är en hälsofara som kan leda till diabetes, hjärt och kärlsjukdomar och tom cancer. Vill du utsätta henne för det för ditt eget nöjes skull?
    Eller hur
  • John22

Fy fan vad vidrigt. Det är i klass med att smyga ned lite råttgift i andras mat regelbundet för att ta död på dem långsamt.

• taquine
    Anonym (Feedern) skrev 2017-08-18 08:59:36 följande:

Hej! 

Jag har precis samma läggning, och gör ungefär likadant. Har alltid sötsaker hemma, köper hem bakelser ibland och lagar fet mat.
    Älskar att se att min tjej äter mycket och får mer former. Kul att se att det finns fler som gillar det. Ibland har jag undrat var ifrån den här läggningen kommer, och om det är många fler som har den.. 

Sådana där feeders brukar väl ofta vara små pinnsmala saker med komplex.. Friska icke -dysfunktionella kvinnor trycker inte i sig massa sötsaker, fet mat , bakelser osv.hur mycket det än skulle finnas. Tror dessa sjuka "män" riktar in sig på tjejer/kvinnor som redan mår dåligt.
    Hemskt att man vill andra så illa....
    Goodness me
  • Anonym (hallå)

Det ts gör är inte sätskilt trevligt, men det är bara misshandel om han försöker tvinga eller övertala flickvännen att äta. Äter hon självmant är det en annan sak. En partner är varken en hund eller ett barn, utan har själv ansvar för vad hen stoppar i sig.

• Anonym (Feeder!)

Ja, du är en så kallad feeder som tänder på att mata din tjej med onyttigheter.
    Känner till en kille som också är feeder och han berättade att han satt och runkade samtidigt som tjejen åt familjepizza.

• Anonym (Feedern)

Nja, jag skulle aldrig tvinga någon att äta.. Är man vuxen och gillar mat så måste väl det vara okej att ta en extra omgång mat? Om sedan pojkvännen hejar på lite och det är en ömsesidig grej så är det ju bara trevligt. 
    Det få ju inte gå överstyr så klart, det finns ju skräckexempel.. 

Okej, runka när hon äter pizza känns lite avlägset för mig.. 

• Anonym (spetan)

Nå. Hon kan ju välja att inte äta. Själv kan jag ha en fantastisk måltid framför mig. Men äter bara lite, eftersom min magsäck inte är så stor. Och jag skulle inte drömma om att ta om ytterligare en portion. Så hos mig TS hade du inte haft mycket för att försöka göda. Jag väger lika mycket (lite) som för 20 år sen :).

• Anonym (eh)

Vilket sjukt beteende. Sök hjälp.

• Anonym (spetan)
    John22 skrev 2017-08-18 11:30:44 följande:
    Fy fan vad vidrigt. Det är i klass med att smyga ned lite råttgift i andras mat regelbundet för att ta död på dem långsamt.
    Hon har väl ett eget val att stoppa i sig maten. Det är ju inte så att han står med en pistol och hotar henne.
Svar på tråden Jag göder flickvännen