Skaffa bredband med skulder o betalningsanmärkningar
Någon som vet vilka bolag jag kan kontakta? Har bara provat comhem än så länge som sa nej.
Förskottsbetalning ett par månader är inga problem.
Någon som vet vilka bolag jag kan kontakta? Har bara provat comhem än så länge som sa nej.
Förskottsbetalning ett par månader är inga problem.
Vi har bredbandsbolaget, inga problem.
Tror det går hos de flesta om du kan betala en deposition. Annars finns ju alltid hallon om du nöjer dig med mobilt bredband.
Jag fick skaffa hos Bredbandsbolaget utan problem. Var visserligen 2002 som jag skaffade och var kund fram till 2009. Jag tror inte ens att de kollade upp något. Vet flera som fått hos dem som haft skulder hos kronofogden till och med.
ViaSat ger bredband om man har anmärkningar. Ring in ditt, du måste bara betala deposition för boxen. Det ligger på ca 1200kr något sånt. Och sen så får du välja vilken paket du vill som vanligt.
ViaSat ger bredband om man har anmärkningar. Ring in ditt, du måste bara betala deposition för boxen. Det ligger på ca 1200kr något sånt. Och sen så får du välja vilken paket du vill som vanligt.
Det verkar ha gåttt bra. Ringde bredband2 och det är redan installerat. Halva priset första 6 månaderna, perfekt