strålning?
Du kan vara lugn över det som hänt. Bra att du iaf tänker fara med strålning för det skadar levande celler vilket bevisats. Barns huvud är extremt mycket känsligare då strålningen (som ligger bredvid mikrons frekvens) tränger in längre.
Flyplans- läge utan 3G/4G/ wi-fi ger ingen större strålning, var lugn. Men sov inte med mobilen på i omedelbar närhet skulle jag säga.
Jag vet då jag har egen mätare som mäter dessa och testat olika saker som ipad och telefoner m.m. Mitt wi-fi stänger ner med timer på natten, bara onödigt ha det på anser jag.
Kurvorna över cancer i huvud/hals följer väl utvecklingen i antalet mobiler, sen får var och en dra sina egna slutsatser vad det beror på. Jag tror inte det bara är mobiler men det ligge rnära till hands att en stor del gör det.
Föreslår de som är nyfikan på information och vill dra egna slutsatseratt läsa på Kalles sida. Han har ett förflutet på Ericsson inom mobiler/röntgen/radar och kan alla tekniska detaljer samt hur de påverkar människan. Han har otaliga gånger försökt annonsera i lokala tidningar och informera men blir stoppad för olämpligt innehåll.
www.maxicom.se/Stralningsrisker.php