Inlägg från: 3hjärtan |Visa alla inlägg
  • 3hjärtan

BF april/maj 2017

Jag väntar mitt 4e barn. Bf 1/4-17 mår illa varje dag dock är vissa dagar bättre.

• 3hjärtan

[quote=76903354][quote-nick]vadelma skrev 2016-08-22 10:04:19 följande:[/quote-nick]Vilken vecka är du i? Har du lätt för att må illa när du inte är gravid?[/

V8+1

Har lätt att må illa annars med tex åka bil om jag sitter i baksätet eller grusväg. Om det tar för långt mellan maten.

• 3hjärtan

[quote=76903383][quote-nick]vadelma skrev 2016-08-22 10:17:55 följande:[/quote-nick]Jag undrar lite om det kan hänga ihop, hur illamående man blir.

Jag har i princip aldrig känt av illamående och undrar hur det kommer bli nu när jag är gravid. Lätt att bli avslöjad innan man berättar och sådär. Är lite orolig för att få frågan innan jag berättar.

Hur gör du med ev. frågor?[/

Men som icke gravid kan jag ju gå utan mat i flera timmar innan jag känner ett lätt illamående. Nu måste jag äta nåt minst varannan timme.

Frågor om hur jag mår? Har precis börjat jobba efter semestern, helgen gick rätt bra, små åt lite nu och då i smyg. Tog postafen så går det rätt bra. Ska testa att vara utan idag och se hur det blir.

Vill hålla hemligt sålämge jag bara kan.

Svar på tråden BF april/maj 2017