Inlägg från: längtafia |Visa alla inlägg
  • längtafia

BF april/maj 2017

Hej! Tänkte hoppa med i en tråd :)

Gravid med vårt tredje barn och plussade nyligen så BF slutet av april/början av maj!

Varje graviditet är liksom unik och ser fram emot denna lika mycket!!

Spännande att se om magen kommer snabbare denna gången? Magen kom lite snabbare med 2:an än 1:an så hoppas faktiskt lite på att det ska synas tidigt då jag tycker det är så mysigt!! Nån mer som väntar sin trea?

Kram på er

• längtafia

Någon mer som mår dåligt? Min tredje graviditet och jag mår så hemskt illa. Äter nu lergigan comp och är fullkomligt däckad. De hjälper mig att klara jobbet men när jag kommer hem klarar jag INGET! Mitt jobb som yogainstruktör på vissa kvällar har jag fått lämna till vik.

Går in v.11 på måndag och längtar efter att må bra igen! Glömt hur det känns att inte må illa.....

Så nu har jag gnällt av mig! Kram

• längtafia
    quadrifolium skrev 2016-09-05 12:19:27 följande:

Började må illa i fredags. I helgen blev det värre och har varit konstant illa hela tiden. Var bättre en stund på förmiddagen idag, men nu mår jag skitilla igen. Hoppas verkligen att detta släpper, för fixar inte att jobba om det ska hålla på såhär.

se till att få lergigan comp, då kommer du kunna jobba! Det räddade mig!! Har just klarat 2 dagar utan och vågar nog nästan säga att det värsta är över.... är snart i v.13 
Svar på tråden BF april/maj 2017