• Ahoo

BF april/maj 2017

vadelma skrev 2016-08-19 07:59:16 följande:

Plussade imorse 19/8. Vårt första barn och på första försöket. Trodde inte det skulle gå så fort! Nu har jag tusen tankar. Någon mer som precis plussat med första graviditeten och vill följas åt?

Hej! Plussade för några veckor sedan. Är i 6+5 idag. :) Väntar vårt första barn! Så exalterad.

Följs gärna åt. Finns det någon Fb grupp?
  • Ahoo
    Petitesser skrev 2016-09-01 20:22:32 följande:
    Jag känner fortfarande rätt lite tycker jag, så jag oroar mig rätt lite. Jag känner en del symptom, rätt svullen om magen, lågt blodtryck och ömmande bröst till och från, men stor del av tiden känner jag mig helt normal. Imorgon tänkte jag ta ett nytt digitalt test med veckoindikator och hoppas att det ska ha ökat! Ska nog boka in ett privat vul om i v.9 eller v.10 för jag vill veta att det finns ett litet hjärta som slår där inne.

Vi har berättat för två vänner, och jag längtar efter att berätta för fler, men min partner vill fortfarande att vi väntar, speciellt innan vi berättar för tex hans familj, tror att han är nervös över det.
    Om ni vill va med i Fb grupp så skriv till mig på meddelande namn och förklara er profilbild sp lägger jag till. :)
Svar på tråden BF april/maj 2017