• Anonym (Ledsen)

Han är helnöjd med att inte vilja ha sex

Jag och min pojkvän har haft ett förhållande på ett halvår.

Inte en enda gång har vi lyckats genomföra ett jävla samlag.

Han har med tidigare partners haft hög sexdrift och det optimala var sex en gång/dag.

Allrighty...

Hans lust är borta.

Han runkar inte, kollar inte porr.

Jag har försökt få igång honom med munnen men han drar sig undan till slut trots att han har stånd.

Försöker vi på mitt initiativ ha samlag så slaknar han efter fem minuter.

Jag har försökt avdramatisera sexet.

Jag har försökt med snygga underkläder.

Jag har inte försökt ta initiativ alls.

Jag har frågat om han vill gå till en läkare.

Nej, jag tjatar inte flera gånger i veckan.

Han är tydligen nöjd.

Jag har slutat ta upp problemet.

Så, hur lever man "vitt"?

Står man ut?

Hur står man ut?

Hans respons är att jag helt enkelt får dra om det inte passar.

Det gjorde så pass ont så nu tiger jag.

Jag slipper iaf förnedra mig själv genom att be om tillfredsställelse.

• Svar på tråden Han är helnöjd med att inte vilja ha sex
  • Anonym (Ledsen)

Jag har försökt att INTE ta initiativ alls ska det stå!

• Anonym (qq)

jag hade dumpat. Har varit i en sits, inte riktigt illa nollställd men de gånger vi försökte ha sex funkade inte så speciellt bra. Han var heller inte speciellt sugen egentligen, gjorde det mest för min skull. Tillfredsställde mig ibland men var nöjd för egen del. Det var ju snällt och funkar ett tag men till slut blev jag frustrerad över läget. 

Tror aldrig han kom någon gång vi hade sex och hans stånd sviktade ofta efter en stund även om han var hård i början. Till slut blev det troligen så att han hellre undvek, men jag förstod att det varit så med partners före mig också. Till slut gav jag upp

• Anonym (Ledsen)
    Anonym (qq) skrev 2016-08-19 16:01:05 följande:

jag hade dumpat. Har varit i en sits, inte riktigt illa nollställd men de gånger vi försökte ha sex funkade inte så speciellt bra. Han var heller inte speciellt sugen egentligen, gjorde det mest för min skull. Tillfredsställde mig ibland men var nöjd för egen del. Det var ju snällt och funkar ett tag men till slut blev jag frustrerad över läget. 

Tror aldrig han kom någon gång vi hade sex och hans stånd sviktade ofta efter en stund även om han var hård i början. Till slut blev det troligen så att han hellre undvek, men jag förstod att det varit så med partners före mig också. Till slut gav jag upp

Det är svårt eftersom allt annat fungerar utmärkt.

Han kramas och pussas gärna, sover tätt intill men knulla?

Nej, inte med mig.

Under det här halvåret har jag tagit upp det kanske tio gånger.

Det händer inget förutom att jag känner mig förnedrad.

Tragiskt.
  • Anonym (biip)

Han vill inte ha sex (inte med dig i alla fall). Men du vill ha sex. Ni känns ju inte kompatibla för fem öre. Varför stannar du?

• Anonym (Ledsen)

" Han vill inte ha sex (inte med dig i alla fall). Men du vill ha sex. Ni känns ju inte kompatibla för fem öre. Varför stannar du?"

Problemet ligger i att han menar att han vill men inte känner lust. "Något" har hänt. Han säger också att det inte skulle spela någon roll vem han skulle ha i sängen.

Läget skulle vara detsamma.

Skulle han ta bladet från munnen och säga att han gärna har sex men inte med mig så skulle jag självklart gå.

• Anonym (qq)
    Anonym (Ledsen) skrev 2016-08-19 16:51:27 följande:

" Han vill inte ha sex (inte med dig i alla fall). Men du vill ha sex. Ni känns ju inte kompatibla för fem öre. Varför stannar du?"

Problemet ligger i att han menar att han vill men inte känner lust. "Något" har hänt. Han säger också att det inte skulle spela någon roll vem han skulle ha i sängen.

Skulle han ta bladet från munnen och säga att han gärna har sex men inte med mig så skulle jag självklart gå.

men vill han göra nåt åt saken då? vad är det som "har hänt"?
    Eller vill han mer bara ha en "kramkompis"? 

Det är ju lätt säga att något har hänt men sen inte definiera mer eller sluta prata där. 

jag tror att dröjer de mkt längre kommer du till slut inte nöja dig med det svaret. Vill han ha barn nån gång tex? Lite svårt om man inte har sex 
  • Anonym (biip)
    Anonym (Ledsen) skrev 2016-08-19 16:51:27 följande:

Jaha. Men det är ändå en rätt ohållbar situation. Du vill ha sex men det vill inte han. Inte vill han göra någonting åt saken heller. Har ni bara tänkt avvakta och hoppas på att han sexlust ska vakna till liv av dig själv igen? Hur länge orkar du vänta? Är du beredd att leva sexlöst för evigt? Är han öppen för att du har sex på annat håll för att få utlopp för dina behov?
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (qq) skrev 2016-08-19 16:56:29 följande:

men vill han göra nåt åt saken då? vad är det som "har hänt"?

Eller vill han mer bara ha en "kramkompis"? 

Det är ju lätt säga att något har hänt men sen inte definiera mer eller sluta prata där. 

jag tror att dröjer de mkt längre kommer du till slut inte nöja dig med det svaret. Vill han ha barn nån gång tex? Lite svårt om man inte har sex 

Nej jag kommer att kräva att han försöker ta reda på vad "något" är eller åtminstone får sina värden uppkopplade.

Det borde vara rätt enkelt om han nu "vill". Sunt förnuft säger givetvis att den viljan inte är speciellt stark.

Det kanske är så att han vill ha en kramkompis.

Eller så har han blivit homo, hell knows.
  • Anonym (qq)
    Anonym (Ledsen) skrev 2016-08-19 17:12:07 följande:
    Nej jag kommer att kräva att han försöker ta reda på vad "något" är eller åtminstone får sina värden uppkopplade.

Det borde vara rätt enkelt om han nu "vill". Sunt förnuft säger givetvis att den viljan inte är speciellt stark.

Det kanske är så att han vill ha en kramkompis.

Eller så har han blivit homo, hell knows.
    hur öppet kan ni prata om det? Blir han obekväm om du tar upp det?

För om ni kan prata helt öppet och han lyssnar, måste han ju förstå att det minsta steget är att försöka ta reda på vad det är som är problemet. Förhoppningsvis känner han ju att du vill stötta, inte klaga.

Vill han inte det, då kanske det egentligen inte finns ett problem, utan bara nåt han säger för att han faktiskt inte har mer lust, och inte vill ha.
  • Anonym (Mia)

Jag lider med dig. Min kille vill oerhört sällan ha sex men vi får till det då och då ibland. Sex binder ju varandra närmare. Frågan är VARFÖR?? Jag själv har undrat om min kille inte tänder på mig. Eller om det handlar om lägre sexdrift. Man blir ledsen. I ditt fall så vet du att han legat mycket i tidigare relationer. Hur vet du det? Har han sagt det? Förstår han inte att detta är en nödvändighet i en relation??

Svar på tråden Han är helnöjd med att inte vilja ha sex