Inlägg från: L.vv |Visa alla inlägg
  • L.vv

BF Maj 2017

Hej tjejer! Jag plusade idag äntligen! Är i vecka 10.

Har tagit 4 graviditets test innan men alla har varit fet negativa (senast i vecka 8)! Så nu när mensen var sen för andra månaden i rad, och jag hade ett test liggandes hemma så testade jag imorse bara för att. Hade inte alls några förväntningar men där såg man! Tog typ seriöst 3 sekunder och det var sååå positivt! Vad kan detta bero på tror ni? Är det vanligt? Blir lite smått orolig faktist.

• L.vv
    Frida97an skrev 2016-10-22 14:38:50 följande:

Hej jag mitt barn bf är den 16 maj 2017 :)

Vad kul! :) jag har bf 25 maj :)
  • L.vv

Hej :) jag tog ett clear blue test digital med vecko. Och där stod det 3+. Jag hade nämligen också den teorin men barnmorskan jag pratade med såg det som vänligt liten chans så dom tippar mer på att jag är i v.10. Ja första barnet, så spännande ! :)

• L.vv

Jag vet inte faktist! Kan man få göra det? Det ända dom sa var att jah skulle få gå på ett första samtal den 3e november

• L.vv
    Bettieboop skrev 2016-10-25 11:31:40 följande:

Min barnmorska ville inte göra något tidigt ul, då hon sa att det är endast för dom som har haft flera MF sedan innan. Så jag gick till en privat och gjorde ett vul i vecka 10, för att se så att den lille lever där inne och allt såg bra ut och var på exakt samma datum som min app hade räknat ut. Kostade 300kr och det är ju ingenting för att få reda på att allt är bra!

Å det är ju lätt värt! Vart gör man det då?
Svar på tråden BF Maj 2017