Sexfantasier!
Som rubriken säger, vilka sexfantasier har ni? Dela gärna med er! Går igång rejält att fantisera o drömma om sex.
Kanske gifta kvinnor som drömmer om nåt som piggar upp vardagen!
Hör gärna av er till mig, en het karl!
Som rubriken säger, vilka sexfantasier har ni? Dela gärna med er! Går igång rejält att fantisera o drömma om sex.
Kanske gifta kvinnor som drömmer om nåt som piggar upp vardagen!
Hör gärna av er till mig, en het karl!
Är en tjej på 25. Drömmer om att få dela en natt med en tjej, att få ligga naken mot hennes kropp, smeka hennes bröst och få tillfredsställa henne så som man själv gillar att bli tillfredsställd. :)
Det är något med pingviner som är så jävla nice! Vill bara gnida mig mot dom, klappa dom på huvudet och pussa dom i pannan.Det kan ju inte bara vara jag?
Män i uniform! Att vara helt naken och gnida min nakna kropp mot en man fullt påklädd i uniform, ta fram hans kuk genom byxor och kalsonger och suga av den...!
Tänker ibland på hur de skulle vara att vara med en annan tjej,
Men den största fantasin är en trekant eller fler killar och jag ensam tjej.
Jag går igång på tanken att bli på smällen. Jag är absolut inte mentalt inställd på att skaffa barn, det är mer en kroppslig drift som får mig att bli så kåt av tanken på att en man skulle utnyttja min kropp till att plantera sina alfa-gener i...
Mest tänker jag på detta kring ägglossning. Idag på peak-day skulle jag kunna sära på benen för vem som helst!
Drömmen är att få ragga upp någon man (gillar äldre killar), låsa in oss på ett hotellrum där han helt enkelt tar för sig av mig när han vill, hur han vill och kommer sats efter sats i mig tills det tar sig. Mmmm, yummy...
Jag går igång på tanken att bli på smällen. Jag är absolut inte mentalt inställd på att skaffa barn, det är mer en kroppslig drift som får mig att bli så kåt av tanken på att en man skulle utnyttja min kropp till att plantera sina alfa-gener i...
Mest tänker jag på detta kring ägglossning. Idag på peak-day skulle jag kunna sära på benen för vem som helst!
Drömmen är att få ragga upp någon man (gillar äldre killar), låsa in oss på ett hotellrum där han helt enkelt tar för sig av mig när han vill, hur han vill och kommer sats efter sats i mig tills det tar sig. Mmmm, yummy...
Det är något med pingviner som är så jävla nice! Vill bara gnida mig mot dom, klappa dom på huvudet och pussa dom i pannan.Det kan ju inte bara vara jag?
Oskyddad sex med en kvinna när hon har ägglossning och vi båda vet att hon kan bli gravid, det är min hetaste fantasi
Jag gillar också fantasier om oskyddat sex vid ägglossning. En att jag hjälper någon kompis som har svårt att bli gravid eller att hon vill ha en annan far till nästa barn. Fantisera även om att vi är flera som har sex med min sambo vid ägglossning..