• cncncn

ni som använder ProgesterAll SE HIT!!

hejsan! jag undrar om ni som använt progesterall och blivit gravida hur lång tid tog det innan ni blev gravida från att ni började med kuren? hur var er kropp, hade ni samma symtom mellan äl och bim som ni hade utan krämen också?

och vad var era graviditetssymtom när ni väl blev gravida?

• Svar på tråden ni som använder ProgesterAll SE HIT!!
  • Milli_1

Jag blev gravid nu på första försöket med det. Försökt sedan i oktober -15.

Mina bröst blev tyngre redan efter äl och det höll i sig och humöret var mkt jämnare än innan mens. Annars brukar brösten ömma två dagar bara och humöret dala...

• cncncn
    Milli_1 skrev 2016-08-23 19:45:22 följande:

Jag blev gravid nu på första försöket med det. Försökt sedan i oktober -15.

Mina bröst blev tyngre redan efter äl och det höll i sig och humöret var mkt jämnare än innan mens. Annars brukar brösten ömma två dagar bara och humöret dala...

grattis! är också på första försöket nu är på ÄL+9/10 har försökt sen i augusti 2015 och ett mf i bagaget..ända sen missfallet har jag haft jätteömma och svullna bröst mellan äl och mens och detta är första gångeb jag inte har det, undrar om det är krämen eller vad det är
  • Milli_1
    cncncn skrev 2016-08-23 20:06:39 följande:

grattis! är också på första försöket nu är på ÄL+9/10 har försökt sen i augusti 2015 och ett mf i bagaget..ända sen missfallet har jag haft jätteömma och svullna bröst mellan äl och mens och detta är första gångeb jag inte har det, undrar om det är krämen eller vad det är

Jag var helt säker på att det var krämen som gjorde brösten ömma. Hade även

Halsbränna

Blödande tandkött

Sedan var jag sjukt sugen på att dricka vin, äta en blodig stek och röka ha ha tur jag sansade mig

Annars ingen skillnad!

Spännande och se om det tar sig för dig.
  • cncncn
    Milli_1 skrev 2016-08-23 20:54:28 följande:

Jag var helt säker på att det var krämen som gjorde brösten ömma. Hade även

Halsbränna

Blödande tandkött

Sedan var jag sjukt sugen på att dricka vin, äta en blodig stek och röka ha ha tur jag sansade mig

Annars ingen skillnad!

Spännande och se om det tar sig för dig.

ja det enda som skiljer sig på mig är att jag inte har ömma bröst och sen har jag molvärk, men har oftast det innan mens haha..
  • Let it Rain

Jag började med ProgesterAll lite för sent i första cykeln och blev inte gravid då, däremot använde jag krämen som man skulle cykeln efter och blev gravid direkt då. Är 37 år.

• cncncn
    Let it Rain skrev 2016-08-23 22:19:42 följande:

Jag började med ProgesterAll lite för sent i första cykeln och blev inte gravid då, däremot använde jag krämen som man skulle cykeln efter och blev gravid direkt då. Är 37 år.

hur använde du den den gången du blev gravid? från äl och fram 2 gånger om dagen eller?
  • Milli_1

Jag använde från äl två gånger pm dagen

Plussade på bim +2 och hade haft det på känn i fyra dagar då

• Let it Rain
    cncncn skrev 2016-08-23 22:37:46 följande:
    hur använde du den den gången du blev gravid? från äl och fram 2 gånger om dagen eller?
    Precis! Plussade på BIM-2 och fortsatte då att smörja mig 2 ggr om dagen till och med hela vecka 12 ut för att minska risken för MF. Det är också vad som rekommenderas.
  • cncncn
    Let it Rain skrev 2016-08-24 07:02:54 följande:

Precis! Plussade på BIM-2 och fortsatte då att smörja mig 2 ggr om dagen till och med hela vecka 12 ut för att minska risken för MF. Det är också vad som rekommenderas.

vad hade du för graviditetssymtom innan du plussade? upplevde du att din kropp var annorlunda med krämen?
Svar på tråden ni som använder ProgesterAll SE HIT!!