Yopas skrev 2016-09-18 09:50:23 följande:
Jag sov väldigt bra inatt! Jag har lite mensvärk nu på morgonen och när jag var i affären för att ha ska frukost kände jag hur det "rann till" (ursäkta detaljerna). Vart orolig och satte mig på toa så fort jag kom hem. Bad att det inte skulle vara blod!! Hade då fått brun flyt igen som jag hittills har fått varje morgon och kanske någon gång mer under dagen. Som du säger vet man ju inte vad som är normalt eller inte angående känsla eller blodblandade flytningar.. men jag har inte ont och det har aldrig kommit rent blod. Utan bara den där äckliga bruna flytningen.. undrar om jag borde försöka ringa till någon och rådfråga? Men vart ringer man då? :/
Hur ont tyckte du att det gjorde? Har smärtan avtagit? Inget blod har kommit för dig? :)
Jag har hört att det är vanligt med bruna flytningar i början men man blir ju såklart orolig ändå, jag har inte haft bruna flytningar eller blod men känns ofta som att det rinner typ och springer livrädd på toa men då har det bara varit falskt alarm! Varje gång jag går på toa så kollar jag oroligt på pappret för att se om det är blod på det, så jobbigt, man vill ju bara vara glad och njuta av att man plussat:) är du orolig hade jag ringt mvc imorgon och 1177 idag om du inte vill vänta tills imorrn! Det gjorde faktiskt väldigt ont inatt, fick gå upp två ggr för att ta värktabletter och då blev det lite bättre! Nu har jag inte alls ont på samma sätt,känner av det men inte alls på det sättet som inatt!