Inlägg från: mammamumin |Visa alla inlägg
  • mammamumin

BF maj 2017

Hej testade positivt idag BIM + 2 är beräknad tills 26 Maj. Har två barn sedan tidigare.. Och ett missfall i april i år. Lite nervös för samtidigt som jag testade positivt kraschade en spegel i badrummet hahahaha vet inte om det är ett bra eller dåligt omen, vill gärna veta om fb sidan

• mammamumin
    Fjäderängel skrev 2016-09-20 20:35:49 följande:

Jag är med i gruppen men stannar gärna kvar här! Känns mer som "hemma" för det var ju här allt startade :)

[quote=76987592][quote-nick]Fjäderängel skrev 2016-09-20 20:35:49 följande:[/quote-nick]

Jag är med i gruppen men stannar gärna kvar här! Känns mer som "hemma" för det var ju här allt startade :)

[/

Hur blev du medlem i gruppen?
  • mammamumin

Man måste inte göra KUB fråga nu direkt hur det funkar i ditt län, lite olika, ibland måste man beställa privat..

• mammamumin
    Bebisbubbla skrev 2016-09-23 15:29:56 följande:

Ni som har gjort ett KUB test. Får man med sig/köpa en ultraljudsbild redan då? Känns som att man knappt vågar fråga BM om det för då uppfattas det som om man inte tar testet på allvar.

Klart det är värt att fråga, jag jobbar inom vården, tro mig att fråga om man får med sig kort från ultraljud är en normal fråga.
Svar på tråden BF maj 2017