Inlägg från: Muffinstilllunch |Visa alla inlägg
  • Muffinstilllunch

BF maj 2017

Och så många majbebisar! Jag plussade för en vecka sedan och är i v 6 (5+1)eftersom jag har ett ma i bagaget som inte visade sig förrän v 16 men hade dött i v7?så vågar har inte hoppas för mycket än! Jag har enligt sista mens bf runt 24 maj om allt går vägen! Har bokat tid för inskrivning på torsdag! Ska försöka tjata till mig ett tidigt vul och går det ej blir det privat! Vill inte gå ovetandes så länge en gång till! Lycka till alla!

• Muffinstilllunch
    Jolly23 skrev 2016-09-23 22:00:30 följande:

Beräknad 25 maj, känner inga symptom alls, någon mer? Känns nästan konstigt!

Kände att mina symtom försvann något i veckan! Mindre ont i brösten osv! Men nu är det tillbaka igen! Det kan komma och gå. Inget ovanligt har jag förstått! Alla är vi olika!
  • Muffinstilllunch

Så skönt att veta att det är fler med lite symtom! Jag har egentligen bara ömma bröst! Hade liiite molvärk i början på vecka fyra men annars mår jag fint! Inskrivning imorgon! Skulle egentligen vilja ta ett clearblu test igen ich se om veckorna stämmer men vågar inte med risk för att det visar fel och man blir orolig fästman kanske inte behöver vara det!!! Går in i Vecka 7 imorgon!!!!!

• Muffinstilllunch

Usch ja oron efter att ha plussat är verkligen jobbig! Man vågar inte hoppas samtidigt som man gör det! Och veckorna går såååå långsamt! Har ett ma i bagaget och missfallet började i v 16, men del lille hade dött i vecka 7 nånting! Lycka tillbedjan din nya graviditet!

• Muffinstilllunch
    Pademelon skrev 2016-10-11 10:55:13 följande:

Fy så tråkigt att höra. Beklagar verkligen. :(

Åh beklagar verkligen!! Är livrädd att mitt oxå stannat då jag tycker symtomen avtagit. Även om jag vet att det kommer och går!
  • Muffinstilllunch

Känner inte av något illamående, brösten gör mindre ont och förutom hunger har jag inga särskilda symtom! Men idag fick jag se ett tickande hjärta på vul! Så symtom säger ju ingenting egentligen! Nu känns graviditeten mer verklig! Även om jag är smärtsamt medveten omatt det aldrig finns några garantier!

Svar på tråden BF maj 2017