• bak14

BF maj 2017

Hej! Hoppas att det är ok att jag hoppar in här. Jag plussade 14de september och har bf 23de maj. Vi väntar vårt andra barn. Det som är lite konstigt och skiljer sig från min första graviditet är att jag har typ inga symptom, jag är bara lite mer trött än vanligt och kissar lite oftare den här gången. Några dagar innan och efter jag plussade mådde jag illa men nu är det inget. Jag börjar bli lite orolig om det är något, jag undrar om det är så för andra också eller om det är bara jag.

• bak14
    PuLoha skrev 2016-10-06 11:01:16 följande:

Det känns ju lite lugnare att läsa att det finns fler som inte har några symtom Hjärta
    Man hade ju gärna önskat lite molvärk iaf Oskyldig

Nu har jag bokat tid för tidigt ultraljud på söndag! Bara hoppas på att allt är som det ska, så himla nervös!

Är det öppet någonstans på söndag? Var bor du? Det är så svårt att komma ifrån jobbet på vardagar, vad skönt att man kan göra det på helgen.
  • bak14
    PuLoha skrev 2016-10-06 11:52:28 följande:
    Vasamamman i Stockholm Glad Smidigt och lätt att boka på webben. 
    Tack för tipset ska kolla det nu ????
  • bak14
    jooo skrev 2016-10-30 06:54:50 följande:

Rörde era bebbar på sig? Min har varit helt still på tidigare vul..lite nervös för kub att den ska va still igen hehe

Har gjort två vul och bebisen rörde på sig båda gångerna, andra gången var den helt vild ???? På förra graviditeten när vi gjorde kub var vår son helt still, jag fick skratta för att han skulle vakna och röra på sig.
Svar på tråden BF maj 2017