BF maj 2017
Hänger gärna med här i tråden då jag är beräknad till 6 maj enligt senaste mensen :)
Hänger gärna med här i tråden då jag är beräknad till 6 maj enligt senaste mensen :)
[quote=77024301][quote-nick]Bebisbubbla skrev 2016-10-04 23:12:31 följande:[/quote-nick]Äter du som vanligt? För i så fall måste det vara vatten. Förresten, var har du stickningar?[/quote
Känns dom i äggstockarna, har även hugg i livmodern..
Skulle vara kul att veta vad ni har för symptom? :)
Just nu är verkar illamåendet ha gett med sig så kvar är lite molvärk, ömma bröst och en rejält svullen mage. Och en bismak av banan vad jag än äter. Blä.
Jag har inte jätte mkt symtom, de flesta har o stort sett försvunnit :/ lite små ömma bröst o mensvärk. Illamåendet är slut och jag har inte gått upp på natten för att kissa under de senaste 4 dagarna. v11 idag.
Ja när ska man kunna slappna av och njuta /: . Jag har gjort ett vul vecka 6 där vi såg hjärtat slå . Ska du göra kub ? Vi har tid för det den 26 oktober och dagarna går ju såå långsamt.
SKA göra kub ska det va ????
Haha utan massa frågetecken såklart!! :p
Jag är i vecka 10+2 . Jag har haft två MA , det senaste i maj i år så vi är livrädda här hemma .
Jag kommer att vara i vecka 13+ 1 när vi gör kub. Vi bor i Östergötland och där kan man göra mellan v11-14 . Ja det kanske är så överallt men jag vill nog hellre göra det lite senare än vecka 11 då de säkert ser bättre. Är det första barnet för er ?
Vad roligt med första barnet !
Jag har en son sedan tidigare som blir 11 i februari . För min sambo blir det första barnet . Jag fick två MA på raken och vi väntade faktiskt på en remiss till gyn för en utredning nu efter sommaren men så blev jag gravid innan det . Är du med i nån hemlig grupp på fb ?
Fått bruna flytningar och har molvärk i magen ????
Det kanske är vanligt runt v10 att symtomen minskar eller ändras. Jag har 2 barn sedan innan men kommer inte ihåg hehe,har inte mått illa med de andra så det var nytt för denna gång.
Fyyy alltså illamåandet tar kål på mig. Bra tips som lindrar illamåendet? Sitter just nu på jobbet och äter salta pinnar
Jag vill också gärna gå med i fb gruppen:)
Fattar inte hur man gör här då skulle någon vilja skicka pm till mig med gruppens namn ?:)