Inlägg från: Mimmsan01 |Visa alla inlägg
  • Mimmsan01

BF maj 2017

Jag har skapat en hemlig grupp på Facebook för oss i Göteborgsområdet med bf under 2017. Maila mig på bf2017gbg@outlook.com Om fler vill hänga på. Så ser vi hur många vi blir

• Mimmsan01

Du kan maila till bf2017gbg@outlook.com för hemlig grupp på Fb.

sigge1235 skrev 2016-10-09 18:10:55 följande:

[quote=77035560][quote-nick]Pedagog200701 skrev 2016-10-09 10:24:31 följande:[/quote-nick]Hoppar med här!

Jag är i vecka 9. Började graviditeten med otrolig mensvärkssmärta nattetid och var på VUL i vecka 5-6. Då såg man bara en tom hinnsäck och då mitt HCG låg lågt fick jag höra att jag skulle åka hem och vänta ut ett missfall. Efter nytt HCG fick jag höra att det var normalt och i onsdags fick vi se ett litet liv med pickande hjärta.

Nu BÖRJAR det hela kännas mer verkligt men en verklighet fylld med magi!

Jag har mått lite illa några veckor och äter som en häst ;)

Magen är minst sagt svullen och brösten ömmar.

Menssmärtab har tack och lov ebbat ut och nu hoppas jag att detta ska gå vägen!

Hur mår ni alla? Spännande att följas åt!

Jag vill gärna gå med i FB-gruppen!

Vem kan lägga till mig? Mailar i så fall denne mina uppgifter ;)

[/

Vad roligt att höra en sån solskenshistoria! Hur lågt var ditt hcg där när du gjorde ditt första VUL?

• Mimmsan01

Finns en grupp för både hela Sverige och en för Gbg :) maila mig så kan jag bjuda in till den för hela Sverige. Bf2017gbg@outlook.com

Pedagog200701 skrev 2016-10-10 20:58:00 följande:

I och med att gruppen heter Gbg täcker den då er i Göteborgsområdet eller är den rikstäckande? Jag är Västmanlänning.

Svar på tråden BF maj 2017