• ms Smith

BF maj 2017

Hej!

Får jag oxå vara med här?

Jag har 3 barn sedan tidigare - två tjejer på 12 & 10 samt en liten kille (ivf) med ny partner som är 1,5 år nu.

Är nu gravid igen efter ett antal ivf försök och är beräknad till den 3:e maj

• ms Smith
    JoJoNo skrev 2016-11-01 16:30:14 följande:

Välkommen! Vi har också gjort ivf på sonen o nu på denna graviditeten med. Vilken klink gick ni på?

hope88 skrev 2016-11-01 17:18:09 följande:

Välkommen och stort grattis :) Vi har också gjort ivf (första graviditeten) har bf 23 maj <3

Tack Och grattis till er med förstås!

Vi har gått på RMC i Linköping både med sonen och vid denna graviditet. Var har ni gått?
  • ms Smith
    hope88 skrev 2016-11-01 19:45:08 följande:

Tack :) Vad kul att det lyckats så bra :) Vi hat gjort på RMC Huddinge i Sthlm. Det tog sig på andra försöket och går in i v12 imorgon. Men är ändå orolig för mf. Hoppas det ska gå bra.

Ja det är helt otroligt vad de kan göra!

För oss tog det sig på andra försöket med sonen & det var ett frysförsök. Den här gången fick vi 2 missfall innan det fungerade på det 3:e försöket, även det frys.

Jag är oxå orolig för mf. Har sett den lilla varelsen med bultande hjärta 2 ggr men jag är fortfarande inte övertygad att den finns därinne - knäppt va.

Längtar tills man kan känna rörelser!
Svar på tråden BF maj 2017