BF maj 2017
Bf 23 Maj för mig, första barnet!???? Har inte fått någon tid för UL än, förväntas få tid runt slutet av december och i början av januari. Känns som evigheter..
Bf 23 Maj för mig, första barnet!???? Har inte fått någon tid för UL än, förväntas få tid runt slutet av december och i början av januari. Känns som evigheter..
Välkommen :) Åh kul då har vi samma BF :) Hoppas du får tiden snart :)
Har bara fått tiden :) Men vi gjorde nipt test (ett blodprov som visar på kromosomfel för 2 veckor sen och då gjordes även ett ul där hon gick igenom organ och då såg det bra ut. Svaret på blodprovet kom i fredags och det visade inte på kromosomfel och bebis är en pojke.
RUL blir 29/12 hoppas det ser bra ut då med.
Här är en bild från v 6 och nu v 16... Jag känner mig tio resor större men vågen har inte spårat än iaf.. Även brösten har gått från b till d kupa.. men de gjorde de med sonen också sen så försvann allt när jag slutade amma :)
Hur är status med era magar ? :)
Herreminje, vad trött jag är. Jag har liksom passerat trötthetsstadiet och lider numera av tröttma.
Idag har jag varit på intervju (kändes bra, vi håller tummarna) och dessutom jobbat lång dag. Är helt slut. Imorgon är det glukosbelastning som gäller.
Jag tror jag kände ett litet bebisfladder i magen idag. Så himla mysigt!
Har ni känt något än?
Järnbrist och högt blodtryck kan tyda på huvudvärk men högt blodtryck brukar komma senare tror jag. Men prata med din BM. Jag har min vanliga spänningshuvudvärk från nacken lite då och då.
Får nån av er magknip? Jag hade magkatarr under några veckor innan men nu har de bytts ut mot magknip på kvällarna efter middagen /:
Jag har sjukt ont i huvudet och har haft i flera dagar :( ibland hjälper Alvedon tillfälligt men den kommer tillbaka igen.
Hur är det med illamåendet för alla nu? Jag mådde illa som satan fram tills v 11. Sen var det bra ett tag, men nu i slutet av 13 och nu v 14 så har jag börjat må illa igen.. :'(
Mått fruktansvärt illa sen innan jag ens plussade. Varit sjukskriven 4 veckor pga det, med förhoppningen om att det skulle ge med sig nu. Tyvärr har det inte det, är i v 14 nu och det tar ALL min energi och tid att försöka stå ut med det. :/