BF maj 2017
Hej :) nu hoppar jag in här. Väntar mitt och sambons första barn beräknat 12e maj! Ska på Rul imorgon och längtar något otroligt! Jag är i vecka 19+1. Någon annan som väntar sitt första? ????
Hej :) nu hoppar jag in här. Väntar mitt och sambons första barn beräknat 12e maj! Ska på Rul imorgon och längtar något otroligt! Jag är i vecka 19+1. Någon annan som väntar sitt första? ????
Vad kul med samma datum! ???? Fick du veta om det var en pojke eller flicka då?
[quote=77230885][quote-nick]Kajzzzza skrev 2016-12-18 20:33:34 följande:[/quote-nick]Hej :) nu hoppar jag in här. Väntar mitt och sambons första barn beräknat 12e maj! Ska på Rul imorgon och längtar något otroligt! Jag är i vecka 19+1. Någon annan som väntar sitt första? ????[/quo
Jag väntar min första, var på RUL i fredags och har BF 12 maj :)
Hej alla fina blivande mammor!
Måste bara kolla, är JAG den ända som väntar en flicka här? Har bara sätt massa pojkbebisar än så länge i denna tråd hehe :)
Och GOD JUL ????
Vi köpte vagn nu i veckan! Det blev en Emmaljunga super Viking i marinblått för oss :) de hade bra erbjudande på den på babyproffsen!
Vad gäller namn så är det svårt, har en lång lista haha.. men just nu är vi mest inne på Sally men vi får se när hon kommer ut :) är ju en av de få som väntar en tjej ;)
Vi är intresserade av Emmaljunga. Får man fråga vad erbjudandet kostade och vad som ingick då? Liggdel? Sittdelen?
Verkligen ett bra pris! Får hålla utkik :) var ni på ett babyproffsen i Stockholm? Gissar att det är olika priser i olika butiker kanske.
Jag bor i Halmstad :) men kommer från Motala!