• Kajzzzza

BF maj 2017

Hej :) nu hoppar jag in här. Väntar mitt och sambons första barn beräknat 12e maj! Ska på Rul imorgon och längtar något otroligt! Jag är i vecka 19+1. Någon annan som väntar sitt första? ????

• Kajzzzza
    Pedagog200701 skrev 2016-12-18 21:03:12 följande:

[quote=77230885][quote-nick]Kajzzzza skrev 2016-12-18 20:33:34 följande:[/quote-nick]Hej :) nu hoppar jag in här. Väntar mitt och sambons första barn beräknat 12e maj! Ska på Rul imorgon och längtar något otroligt! Jag är i vecka 19+1. Någon annan som väntar sitt första? ????[/quo

Jag väntar min första, var på RUL i fredags och har BF 12 maj :)

vad kul med samma datum! :) kunde ni se kön då eller har ni valt att inte ta reda på det?
  • Kajzzzza
    Miichz skrev 2016-12-23 23:22:25 följande:

Hej alla fina blivande mammor!

Måste bara kolla, är JAG den ända som väntar en flicka här? Har bara sätt massa pojkbebisar än så länge i denna tråd hehe :)

Och GOD JUL ????

Vi väntar också en liten tjej! :)
  • Kajzzzza

Vi köpte vagn nu i veckan! Det blev en Emmaljunga super Viking i marinblått för oss :) de hade bra erbjudande på den på babyproffsen!

Vad gäller namn så är det svårt, har en lång lista haha.. men just nu är vi mest inne på Sally men vi får se när hon kommer ut :) är ju en av de få som väntar en tjej ;)

• Kajzzzza
    Bebisbubbla skrev 2017-01-05 22:02:17 följande:

Vi är intresserade av Emmaljunga. Får man fråga vad erbjudandet kostade och vad som ingick då? Liggdel? Sittdelen?

Vi betalade 8800 då ingick både liggdel och sittdel, skötväska, regnskydd och åkpåse så fick alla tillbehören på köpet :) så det tyckte vi var bra! :D tror vi fick grejer för 3000 ungefär!
  • Kajzzzza
    Bebisbubbla skrev 2017-01-06 19:01:54 följande:

Verkligen ett bra pris! Får hålla utkik :) var ni på ett babyproffsen i Stockholm? Gissar att det är olika priser i olika butiker kanske.

Ja det tyckte vi med! Har hämtat den dag så nu känns allt lite mer verkligt :) nej vi bor i Halmstad så det var på babyproffsen här! Kan säkert vara olika ja men kolla det kan ju vara samma med! :)
Svar på tråden BF maj 2017