• jooo

BF maj 2017

Axioria1 skrev 2017-01-05 21:23:18 följande:

Hade ett i ull förra graviditeten. Var de enda som funka då. Kändes som en kniv rakt in i tutten när de isa av kyla. Så kika efter ullinlägg på nätey. Lider med dig!

Tack!! Ska kika efter de. Jaa ush jag har ångest vaje ggn jag ska få ut /: så glad att bebisen inte ska ammas förrän i maj :O
  • jooo

Vi funderar på en britax smile 2. Verkar så smidigt med babyskyddet och bra med lås och olåsta små hjul längst fram. Någon mer som tittat på den?

• jooo

Härligt tjejer att de verkar flyta på bra för er :)

Jag som var så orolig för att ja inte känt bebisen har de senaste 2 veckorna känt honom regelbunden varje dag på morgon och kväll. Så skönt! Sambon och jag ligger båda och känner honom utanpå om kvällarna, mysmys! V 22 sen igår.

• jooo

Tänk på att SGI styr både ersättning vid VAB och egen sjukdom! Även om inte föräldrapenning behövs mer. :)

• jooo

Jag kommer ta ut 4 dagar i veckan första 8 månaderna. Sen kommer jag och min sambo jobba halvtid och vara föräldralediga på halvtid :)

• jooo

Hehe här laddar vi för bröllop om en vecka. Kommer va i v 26 då. Än så länge mår jag bra förutom svullna händer, vigselringen får sitta på lillfingret :D

• jooo

Var också på v 25 koll idag! Så mysigt med hjärtslagen!!

Ush har dock börjat noja. Har fått större mörka fläckar på vårtgården under bröstvårtorna sedan ett antal veckor på båda. Ser ut som mörka pigmentfläckar som är ojämna. Bm tyckte ja skulle boka tid på vårdcentralen. Nu snurrar bara hudcancer i huvvet !

• jooo

Hur länge ska ni andra jobba? Hmm börjar bli dags och ansöka om föräldraledighet men vet inte vad jag ska ta. Skulle helst vilja jobba så länge som möjligt. Typ till samma vecka jag ska ha. Men känns de orättvist mot arbetsgivaren om de inte den går och de planerat utifrån de? Än så länge mår jag tipp topp i v 26 ingett symtom eller ont någonstanns så svårt och veta.

• jooo

Jag var hos läkaren idag och kollade mina pigmentförändringar på vårtgårdarna. Han sa att alt såg normalt ut inget att oroa sig för. De är sjukt att barnmorskorna kan säga att de har sett massa tuttar och ingen har sett ut som mina och att ja måste söka läkare. Han tyckte de va helt ofattbart att hon hade reagerat så. Nu är jag lugn iaf efter att i 2 veckor trott att ja har hudcancer /:

Svar på tråden BF maj 2017