Inlägg från: Blomsterfröna |Visa alla inlägg
  • Blomsterfröna

BF maj 2017

Tussilago6 skrev 2016-09-15 06:41:43 följande:
    Oj, då har du ju passerat bim med god marginal. Testen borde ju bli starkare iaf även om du hade äl senare än du trodde. Hoppas de börjar öka snart!
    Japp jag tycker de med så vet inte varför testen är så svaga.... Aja vi får se....får kolla igen nästa vecka
  • Blomsterfröna

Jag har knappt några symtom alls. Lite svullen mage och illamående men brösten känns absolut ingenting .
    Va har ni??

• Blomsterfröna
    Emmissara skrev 2016-09-15 09:21:41 följande:
    I kalmar län får man 2 UL, ett runt v 11-14 (även om man inte vill göra KUB så gör man ett ultraljud i dom veckorna) och sen är det RUL v 18-20. Alla blir erbjudna att göra KUB gratis här men om man som sagt inte vill göra det så får man ändå ett ultraljud så de känns skönt :D 
    Bor du i Kalmar ??
  • Blomsterfröna
    Emmissara skrev 2016-09-15 10:27:39 följande:
    Ne bor i Västervik men de är ju i Kalmar län :D haha. Bor du i kalmar? 
    Tänkte jag kollar iaf japp jag bor o Kalmar ????
  • Blomsterfröna
    Emmissara skrev 2016-09-15 10:33:55 följande:
    aah kul med någon som bor lite "nära" :D ska ner till kalmar snart. Min bästis (haha låter som ett litet barn när man säger så :P ) har precis flyttar ner till kalmar för att studera, så kommer nog hänga en hel del i kalmar då jag också studerar fast på distans :D 
    Jaha va kul se om jag e gravid , vore ju kul och ses jag har ju fått svaga plus men vågar inte Tro de än...
  • Blomsterfröna
    Emmissara skrev 2016-09-15 10:52:37 följande:
    ja men verkligen, har ingen kommit i närheten som har barn eller är gravid. Håller tummarna att du ska få starkare plus inom de kommande dagarna :) 
    Jag har 4 barn sen innan men aldrig haft så svaga plus
  • Blomsterfröna
    GreenSpirit skrev 2016-09-15 11:09:34 följande:

Kan du inte köp ett digitalt som svarar direkt? Gravid eller ej gravid? För då spelar ju svaga streck ingen roll:)

Måste göra de ska fixa ett idag innan jobbet
  • Blomsterfröna

Gud va jag skriver i tråden men ska köpa mig ett digitalt och precis kissat,hur länge behöver jag vänta innan jag kan ta de??

• Blomsterfröna
    Emmissara skrev 2016-09-15 11:36:39 följande:
    tror man brukar säga 4timmar utan att ha druckit något. 
    Å herregud de klarar man ju inte
  • Blomsterfröna

Hur vanligt är de att Blöda under graviditeten ?? Jag började idag med rosa och har som mensvärk i nedre delen som strålar ut i svanken

Svar på tråden BF maj 2017