• Tiiffany

BF maj 2017

Emmissara skrev 2016-09-22 12:02:53 följande:
    jag fick ett MA i v.13 i våras och jag va på hälsosamtal nu i måndags även fast jag va på ett i våras. Men du väljer ju själv om du vill gå. Jag valde att byta BM nu och de känns bra att ha träffat henne en gång innan inskrivningen. 
    De hälsosamtalet jag var på så var man en hel grupp, så det var inte "barnmorskan" man träffade 
  • Tiiffany

Kunde inte låta bli o köpa mina första mamma jeans idag även fast jag bara är i vecka 4+4 :p Vill inte ha för tighta jeans när det börjar kännar i livmodern sen 

• Tiiffany

Hm, kommer fortfarande ljusbruna flytningar när jag torkar mig. Hur länge pågår sånt? Beror det på att livmodern växer?

• Tiiffany
    sigge1235 skrev 2016-09-26 11:45:33 följande:

Gravid igen efter missfall (i v 6-7). Vecka 6 idag och ska ringa BM och höra om jag kan få göra vul om 1-2 v. Har haft bruna blödningar i två omgångar nämligen. Borde jag vara kvalificerad för ett vul då? Samma sak förra gången då det blev mf. Men denna gång ska det gå bra och babyn är beräknad till 28/5

Jag har haft bruna flytningar sedan BIM och det kommer endast på pappret när jag torkar mig. Har tid för VUL 11/10, hoppas att ingenting är fel :( 

Är i v 5+0 idag 

• Tiiffany
    pimpim78 skrev 2016-09-26 21:44:43 följande:

Jag känner precis som du!! Hade symtom förra veckan, lätt illamående, kissnödig hela tiden osv men nu är allt som bortblåst vilket gör att jag känner mig orolig för att det kan ha stannat av. Ensak att inte ha symtom men att ha symtom som plötsligt bara försvinner ??

Och har ända till 17 okt innan första vul ????

Vi får stötta varandra !!

Vad jobbigt när du ändå haft symptom, jag har inte fått mina än ;/ däremot så har jag haft bruna flytningar sedan jag plussade och de luktar ingen vidare heller. Har tid 9,15 hos BM För att titta på vad det kan bero på. Tog iaf ett test imorse och det var positivt 2-3
  • Tiiffany
    rpznd4t skrev 2016-09-27 17:53:29 följande:

Jag har bf 23 maj! Plussade för 1 vecka sedan men var tvungen att göra ett till test idag då jag har lite svårt att tro det är sant!

Grattis! Plussade förra tisdagen och tog ett till test idag för jag känner mig inte alls gravid haha
  • Tiiffany
    Jolly23 skrev 2016-09-28 12:25:44 följande:

Är i vecka 6. Känner inte av något alls. Någon mer? Känns lite konstigt men det kommer väll.

Jag är också i vecka 6 (5+2) och känner ingenting. Har bara haft mensvärk i ca 2 dagar men ingenting nu. Jag var igår v5+1 i Sophiahemmet för undersökning och VUL, sedan lämnade jag blodprov och fick idag svar på att det ser bra ut. Ska ta ett till blodprov imorgon för att jämföra ifall hormon nivån går upp. 
  • Tiiffany
    happylife skrev 2016-09-28 12:54:56 följande:
    Vad ser man på VUL 5+2?
    Skönt att få lämna blodprov!
    Jag gjorde också vul idag 5+5, jag hade tur och fick se hjärtat slå
    Man såg inte så mycket, man kunde se en liten hinnessäck :) Jaha kan man se hjärtslag redan v5+5? 
Svar på tråden BF maj 2017