• jooo

BF maj 2017

Hihi vi fick de en riktig liten vilding idag på KUB. Ville knappt ligga still. Är idag v 12 + 4. Allt såg jättefint ut. Vi fick risk 1: 20000 på alla trimetrier. Sååå skönt, varit så nervös! Nu ska jag börja njuta och faktiskt börja tänka bebis äntligen <3
  • jooo
    Paincake skrev 2016-11-10 19:07:16 följande:

Grattis!

Så om jag inte har helt fel för mig är vi alltså tre här inne med samma BF. Grattis till oss :)

Åh <3 underbart!
  • jooo

Jag är här..Har också bett om inträde men får inget insläpp och inget svar på mailet. Tror jag mailade FruHolmli. Men hon kanske är aktiv alls längre?

Tycker jag är inne i en bara väntan period nu. Bokat rul den 23 december. Har inga känningar knappt alls. Snarare känslan av att vara ogravid. Vill bara att veckorna ska springa fram. Efter RUL kommer vi börja planera, titta på kläder, barnvagn osv. Längtar <3 när har ni andra RUL?

• jooo

Va fina ni är allihop. Jag är så mullig sen tidigare så kan inte avgöra vad som är fett / svullet eller babymage haha :)

• jooo

Får nån av er magknip? Jag hade magkatarr under några veckor innan men nu har de bytts ut mot magknip på kvällarna efter middagen /:

• jooo
    JoJoNo skrev 2016-11-16 13:32:23 följande:

Gick inte bra 1:2. Ska göra moderkaksprov om en timme. Är så oerhört ledsen.

Åh nej! Hoppas ni får besked snart! ! Styrkekramar!
  • jooo

Hur många av er har berättat på jobbet efter kub? Jag berättade och spridit sig som en löpeld. Nu nojjar jag över att nått ska hända bara för så många vet :O ångrat att ja inte väntade till rul..suck på mig!

• jooo

Åh va tiden går långsamt!!!! Känner mig så ogravid så de är inte sant..suck. v 15 på söndag.

• jooo
    Paincake skrev 2016-11-17 19:13:14 följande:

Jooo, jag tycker tvärt om. Tiden susar fram, snart redan v 15 liksom! Fem veckor till halvvägs (!). Vi har massor att fixa innan.

Tycker du! ! Haha vi går in i v 15 på söndag. Tycker de känns som en evighet till rul den 23 e dec. Men som du säger då är vi ju snart halvvägs ^^ börjar ni planera inköp oh så nu?
  • jooo
    Paincake skrev 2016-11-17 20:04:13 följande:

Som sagt, vagn fyndades idag. Vi har väl en införskaffningsplan. Trots att det är tredje barnet finns väldigt lite grejer kvar. Babyskyddet var för gammalt så nytt måste köpas, spjälsäng finns men madrass måste köpas, etc. Lite kläder finns väl men frågan är vad man känner för dem så här fem år senare. ;)

Ny bärsele behövs (sjal finns). Skötbordslösning måste också ordnas...

Idag slog foglossningen till med besked. Fick gå med snigelsteg efter en runda på lokala köpcentrat. Blir spännande de sista 25 veckorna... :/

Åh mysigt o börja planera. Första barnet här och allt känns så overkligt så kommer mig inte för att börja titta. Men ska börja efter rul:)

Åh jobbigt med foglossning !! Hur börjar det kännas? Jag har en märklig diffus smärta i höfter/låren ibland.
Svar på tråden BF maj 2017