Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

    Varför har folk så jävla svårt att vara trogna?!

    Ja ibland blir man lockad. Jag är nog inte en av dem som är naturligt monogam egentligen, men jag håller styr på kuken i alla fall. Otrohet är ett jävla svek.

    Egentligen skulle jag vilja ha ett lite mer öppet förhållande, eller lite trekanter emellanåt. Men frun vill inte, och det respekterar jag. Tror inte hon är otrogen (då hon har möjlighet att fråga om lov), men vem vet...

  • Anonym (Man)
    Anonym (Kvinna) skrev 2016-08-26 00:22:28 följande:

    Oj, någon som ändå respekterar sin partner! Jävla bra där.

    Men asså jag ger snart upp om mänskligheten. Ska man inte kunna leva ihop med någon. Ska man bara ha kk då eller? Jag blir matt


    Det finns schyssta killar... men visst du kanske har 75% chans (min gissning) att han förblir dig trogen. Men visst kan du påverka det själv också. Jag har en underbar fru som gillar sex och gillar att prova nya saker i sängkammaren!
  • Anonym (Man)
    Anonym (Kvinna) skrev 2016-08-26 00:29:55 följande:

    Tro mig, bara för det så finns inga garantier! Har som sagt själv blivit drabbad.. O där fanns inget att klaga på från hans håll, skulle vara jag som gnällde isåfall!


    Tråkigt att höra! Fick du nån vettig förklaring från karl din om orsaken till snedsteget?

    Min kvinna är i alla fall en gudinna i sängen, och fenomenal med barnen, en riktig keeper som jag aldrig skulle vilja riskera att bli av med bara för att få lite extra fitta emellanåt.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Mm.) skrev 2016-08-27 00:48:02 följande:

    Kan hålla med dig om detta, nu är jag förvisso kvinna. Har inte varit otrogen, men min man och jag lever ett liv där vårt sexliv upphört för 8 månader sedan och med det det mesta känslomässiga mellan oss. Mycket är bra mellan oss, och vi funkar bra ihop. Men visst tusan känner jag mig sviken och lurad då det är han som tagit avstånd från sex och intimitet. Skulle faktiskt kunna tänka mig att skaffa en annan just för dom bitarna och så kan jag och min man ha resten av vårat liv ihop.

    Det jag känner är att jag och min man älskar varandra, men jag känner mig sviken vilket vi har ältat 200 ggr, och att bryta upp helt vill ingen av oss. Men jag behöver mer, så även om  jag väljer att inleda en relation där det enbart handlar om sex så skulle jag inte ha dåligt samvete mot min man (som jag älskar) då han valt bort denna del i vårt förhållande, trots att han vet hur viktig den är för mig. Jag känner mig väldigt sviken faktiskt då det under 8 år inte var något som pekade på att han bara skulle lägga ner sexet en dag och säga att han egentligen aldrig varit så sugen. 

    Nä, men säg då det innan vi sitter med 2 barn, villa, sommarhus och ett liv tillsammans liksom.. 


    Men kräver han att du blir nunna eller? Sex är ju viktigt. Ok om han har ledsnat, men efter x antal månaders svacka inser man ju att man bör hitta en.lösning. Har du talat med honom om möjligheten för digår att ta en älskare? Jag gillar inte otrohet, men han kanske kan acceptera att du träffar nån diskret då o då?

    Jag förstår mycket väl varför man inte skiljer sig, även om sexlivet havererat. Livet är ju en kompromiss
  • Anonym (Man)
    Anonym (?) skrev 2016-08-27 10:04:07 följande:

    Misstänker min sambo varit otrogen.

    Kom på han för ett par månader sen att vara med på BC, han ljög om att han inte vart inne där. Frågade då om jag fick gå in på profilen och kolla om han nu inte vart inne där. Det fick jag. Kollade inloggningar som kom ifrån internet hemma. Han hade dock inte träffat någon därifrån men skrivit med folk där. Erkände till slut att han hade vart inne och skrivit de meddelandena. Tog bort profilen.

    Vi skaffade en gemensam profil efter ett tag. Senaste två veckorna har han inte vart inne en enda gång på den trots han tidigare varit inne dagligen. Så misstänker han skapat egen profil igen.

    Förstår inte varför en man som säger sig vara lycklig och älskar en kollar på sexsidor. Vet dock inte om han bars kollar eller skriver med andra igen, eller om han rent av träffat någon.

    Han kommer ofta med kärleksförklaringar till mig, som hur lycklig han är med mig, hur mycket han älskar mig, hur tur han har som har mig osv. Men det kanske är något som otrogna män gör?

    Sexlivet är det inget fel på, men han kanske tycker jag är tråkig, oftast samma position och så. Vet dock att han gillar analt på sig själv och det är inget jag utfört på honom hittills men fått veta det nyligen och han har inte bett mig göra det på honom heller. Vi har oftast sex dagligen. Skriver porriga meddelanden till varandra när han jobbar så varför skulle han vara otrogen? Det är inte logisk.


    Gillar han analt på sig själv skäms han säkert över det lite.... om du vet det, kan du inte fråga om inte ni kan köpa en dildo/buttplugg i liten storlek (eller använda nån som ni har) för att stimulera hans anus. Eller en strapon, om det är det som lockar. Kombinera med runk eller sug samtidigt. .. eller så låter du fingret leka runt hålet när du suger honom, och ser om du får positiv respons... gillar han det kan du ju prova att föra in det (mycket glid). Själv gillar jag att få en avsugning samtidigt som jag får anal stimuli med dildo, fingrar är lite hårda o vassa på något sätt tycker jag.

    Gällande bc kan det ju vara så att han är bisexuell, han kanske vill tala med likasinnade. Han kanske känner sig kluven i sina tankar och inte vill säga något som sårar dig.

    Men det är ju grymt osnyggt att göra det bakom ryggen på dig. Är det bara för att prata med andra borde han ju tydligt sagt det, i alla fall när han blev ppkommen. Fet varningssignal!
  • Anonym (Man)
    Anonym (?) skrev 2016-08-27 17:39:13 följande:

    Han verkar inte skämmas över det men jag frågade om han ville jag skulle göra det på honom men hsn visste inte. Han sa att det inte är något han skryter om direkt. Han säger att han inte är bisexuell för han tänder inte på män men att han inte kan släppa tanken på kuk.

    Så lovar han dyrt och heligt att det bara är mig han vill vara med, ingen annan varken man eller kvinna. Ända har han en annons ute på BC att han söker par.. I hans profil står det att hans fru knullsr runt på vift (han ligger i skilsmässa) och att hans flickvän vill knulla runt vilket är något jag aldrig ens sagt att jag vill. Så något som inte stämmer. Antar jag inte är tillräckligt för honom.


    Varför stannar du hos honom? Oacceptabelt beteende kring bc. Sänker inte det din självkänsla enormt när han gör så mot dig? Om han ljuger om detta, vad mer ljuger han om?

    Bc i sig är ju inget fel, om man har sin partners tillåtelse. Låter ju som att han är i förnekelse kring sin sexualitet. Bl.a. den ironiska kommentaren om att man inte direkt skryter om det. Tänder man på kuk är man väl bisexuell per definition, men han kanske inte kan acceptera det.
Svar på tråden Varför har folk så jävla svårt att vara trogna?!