Inlägg från: Anonym (gråtande clownen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (gråtande clownen)

Introvert i ett extrovert samhälle

Jag har inte läst alla inlägg, men kände direkt för dig TS då jag läste din ts.
    Jag är en jävligt märklig människa. Social när jag vill själv men som regel är jag folkskygg. Blir stressad av folk generellt.
    Jag vill bara vara jag och jag vill skita i vad andra tycker om mitt sätt.
    Vill jag cykla med stödhjul på min cykel för att det ser roligt ut så vill jag göra det, vill jag hoppa hoppsa-steg i affären eller klä ut mig till dinosaurie när jag åker buss så kan jag väl få göra det. Folk får gärna intressera sig o fråga om de vill, det bjuder jag på - för det är ju nånstans på "mitt" initiativ.
    När jag spelar vanlig vill jag inte alls ha med folk att göra. Kan tycka det är jobbigt att bara sätta igång tvn om det är nåt tjatigt högljutt program.
    När jag tänker på att rikta in sig i ledet och att försöka ta sig genom ett nålsöga fast man är kamel så blir jag nedslagen.
    Jag vill inte ödsla massa ord eller energi på folk o saker jag inte väljer bottnat i glädje.
    Min själ skadas verkligen av att tvingas leva i detta liv där man förväntas vara som alla andra.

Svar på tråden Introvert i ett extrovert samhälle