Jag tror min man är otrogen. Hjälp mig snälla!
Hej kära ni! Finns det nån därute som vill och orkar ta sig tiden???? Jag hoppas verkligen det.
Jag har en konstig känsla ang min man. Jag tror att nått är på g (otrohet) eller är han bara dum. Vet inte längre vad jag ska tro.
Vi va på en familjesemester nyligen och där lärde han känna en kvinna som han ska sammarbeta med. Och dom har haft daglig kontakt under hela semestern. Jag måste tillägga att jag aldrig tidigare under våra 5år och 2 barn varit svartis eller ens tänkt tanken. Fast än hans ex trackaserat oss m.m. har inte häller kollat hans mobil m.m.
Det börjar med att han berättar att han träffat denna kvinna och han va över hos grannen en kväll o pratade med henne fram till 02h på natten. Då jag råkar se att grannen står uppe på balkongen i kallingar o min man o hon gått in i huset. Då va det nått dom reagerade i mig. Jag fick så ont i magen. När jag sen ser att dom kommer ut 30min senare så ropade jag på honom o han kom hem. Men han såg så konstig ut. O när jag frågar vad fan det är som pågår säger han är du dum. Men jag såg i hans ögon att nått va konstigt. På det säger han att hon är en äldre kärring runt 40 o har opererat sin höft (hon har ingen). Jag väljer att strunta i det o ser att hon flera dagar i rad skriver på fb messenger som även jag inte har lösenord till. Och han pratar hela tiden om att hon e så bra o målmedveten m.m. då ber jag om att få se på en bild och hon är värsta pangbruden. Jag dog inombords o sa är detta kärringen utan höft, du skojar!!!! Då blev han röd o arg o säger du tänker bara på dig själv. Hur fan kan du tro att jag ska göra nått sånt. O där börjar han säga massa fult. Sen ser jag att han bär runt på sin lur hela tiden. Som han tidigare aldrig gjort. Srn kom dagen då dom ska ha businesses möte i stan. Han hon och hans kompis med flickvän går o jag får stanna hemma med barnen. Mådde så dåligt. Sedan så en dag på stranden så stämmer dom träff o han kunde knappt presentera mig för det har han undvikit maximslt. Ojoj va långt detta blev. Förlåt mig. Nu idag så har vi varit hemma i 2 dagar o inte ett ord har han nämnt om henne o så ringer hans kompis o han har på högtalare o säger kan du prata. Ja säger han. O då säger kompisen du vet hon från utlandet hon saknar dig. Då snabbt stöngde han av o jag flippade. O sa jag viste att det va nått o han blir så arg på mig säger detta är ord för våran business som vi har då vi inte kan prata om allt via tel. Observera att han ska öppna en restaurang i utlanden va fan. Är det jag som är dum eller är det vad jag tror. Hjälp mig snälla ni? P.s. hans kläder har haft lite puder på tröjan då va det en hejdå kram. Från en businesses kollega. Sånt gör man väll inte.
Tack om ni tar er tiden.
Kram på er.