• Anonym (Att älska)

Jag tror min man är otrogen. Hjälp mig snälla!

Hej kära ni! Finns det nån därute som vill och orkar ta sig tiden???? Jag hoppas verkligen det.

Jag har en konstig känsla ang min man. Jag tror att nått är på g (otrohet) eller är han bara dum. Vet inte längre vad jag ska tro.

Vi va på en familjesemester nyligen och där lärde han känna en kvinna som han ska sammarbeta med. Och dom har haft daglig kontakt under hela semestern. Jag måste tillägga att jag aldrig tidigare under våra 5år och 2 barn varit svartis eller ens tänkt tanken. Fast än hans ex trackaserat oss m.m. har inte häller kollat hans mobil m.m.

Det börjar med att han berättar att han träffat denna kvinna och han va över hos grannen en kväll o pratade med henne fram till 02h på natten. Då jag råkar se att grannen står uppe på balkongen i kallingar o min man o hon gått in i huset. Då va det nått dom reagerade i mig. Jag fick så ont i magen. När jag sen ser att dom kommer ut 30min senare så ropade jag på honom o han kom hem. Men han såg så konstig ut. O när jag frågar vad fan det är som pågår säger han är du dum. Men jag såg i hans ögon att nått va konstigt. På det säger han att hon är en äldre kärring runt 40 o har opererat sin höft (hon har ingen). Jag väljer att strunta i det o ser att hon flera dagar i rad skriver på fb messenger som även jag inte har lösenord till. Och han pratar hela tiden om att hon e så bra o målmedveten m.m. då ber jag om att få se på en bild och hon är värsta pangbruden. Jag dog inombords o sa är detta kärringen utan höft, du skojar!!!! Då blev han röd o arg o säger du tänker bara på dig själv. Hur fan kan du tro att jag ska göra nått sånt. O där börjar han säga massa fult. Sen ser jag att han bär runt på sin lur hela tiden. Som han tidigare aldrig gjort. Srn kom dagen då dom ska ha businesses möte i stan. Han hon och hans kompis med flickvän går o jag får stanna hemma med barnen. Mådde så dåligt. Sedan så en dag på stranden så stämmer dom träff o han kunde knappt presentera mig för det har han undvikit maximslt. Ojoj va långt detta blev. Förlåt mig. Nu idag så har vi varit hemma i 2 dagar o inte ett ord har han nämnt om henne o så ringer hans kompis o han har på högtalare o säger kan du prata. Ja säger han. O då säger kompisen du vet hon från utlandet hon saknar dig. Då snabbt stöngde han av o jag flippade. O sa jag viste att det va nått o han blir så arg på mig säger detta är ord för våran business som vi har då vi inte kan prata om allt via tel. Observera att han ska öppna en restaurang i utlanden va fan. Är det jag som är dum eller är det vad jag tror. Hjälp mig snälla ni? P.s. hans kläder har haft lite puder på tröjan då va det en hejdå kram. Från en businesses kollega. Sånt gör man väll inte.

Tack om ni tar er tiden.

Kram på er.

• Svar på tråden Jag tror min man är otrogen. Hjälp mig snälla!
  • Anonym (Bella)

Hej,

Fy vilken jobbig sits. Tyvärr så efter vad du skriver verkar du ha rätt. Jag tror att du måste tänka helt på dig själv och agera därefter. 

• Anonym (Igghk)

I och med att han blir förbannad när du frågar så ringer mina varningsklockor.

Hade han varit oskyldig finns det inget att bli sur för - om inte ens partner ständigt tjatar om ev. Otrohet, då tröttnar man såklart.

• Anonym (Lurardig)

Det låter tyvärr som han är otrogen, Ja. Den där högtalarkommentaren är bara för mycket. Och bortförklaringen helt ologisk. Varför skulle de behöva använda kodord för att öppna restaurang.?

• Anonym (Min man var otrogen)

Han kommer aldrig att erkänna det. Min snart fd man var otrogen med en kollega. Jag fick också en magkänsla och frågade. Han sa nej. Men hade hela tiden mobilen med sig. Jag började undersöka det hela. Kollade i hans mobil när han sov vilket kanske är fult att göra. Kopplade hans mobil till min sida hos operatören med hjälp av honom och då kunde jag kolla alla nr han ringde och smsade. Kollade upp de numret som sågs mest vem det tillhörde och smsade henne och frågade. Hon erkände att de träffades.

• Pappa41

Råkat ut för samma sak i mitt fall så smög hon mycket bättre och det var svårare att få bevis
    Men det är smärtsamt men tror av det du beskriver att du har rätt

Se till att du får 100% säkra bevis så det inte finns några tvivel
    Jag såg länge men ville inte tro att det var så, även när allt pekade på det så jag behövde 100% bekräftelse för kunna ta nästa steg.

Lärde mig mycket på hur man ska avslöja otrohet så vill du ha tips så PM mig

Lycka till

• Seximami85

Ja det låter inte bra. Känns som det handlar om otrohet. Vilken jobbig situation.

• Anonym (Sara)

Jag är inte alls lika säker. Jag har själv varit otrogen och skulle aldrig ha högtalaren igång om jag pratar med nån som vet om det. Det kan vara bara en flirt. Annars behöver ju inte heller kompisen kommentera att hon saknar mannen. Då hade hon väl sagt det själv.

• Anonym (?)

Är du svartsjuk på en kvinna som inte har någon höft och sitter i rullstol? Seriöst?

• Haskel
    Pappa41 skrev 2016-08-27 07:20:11 följande:

Råkat ut för samma sak i mitt fall så smög hon mycket bättre och det var svårare att få bevis
    Men det är smärtsamt men tror av det du beskriver att du har rätt
    du får 100% säkra bevis så det inte finns några tvivel
    Jag såg länge men ville

Se till att  inte tro att det var så, även när allt pekade på det så jag behövde 100% bekräftelse för kunna ta nästa steg.

Lärde mig mycket på hur man ska avslöja otrohet så vill du ha tips så PM mig

Lycka till

Vadå bevis???
    Är det någon kommande rättegång, eller?
    Men behöver ingen fällande dom för att lämna ett förhållande. Litar man inte på sin partner, så gör man inte.

Till TS:
    Bestäm först vad du tycker. Är en otrohet oförlåtlig, så kan du nog lämna redan nu. Inte för att jag är övertygad om att han verkligen varit otrogen. Men om du är så rädd för otrohet, tror jag inte att du kommer att ge dig förrän han varit otrogen. Misstro, misstänksamhet och brist på tillit, kommer att driva honom ifrån dig.

Om inte, så är mitt bästa råd att helt se till dig själv och honom. Tjata inte på honom, fråga inte. Utan var dig själv och ta hand om dig, honom och er, på absolut bästa sätt. Få honom att förstå vad han kan gå miste om. Den andra kvinnan är inte så speciell som du kanske tror. Hälften beror säkerligen på "det förbjudna". Ju mer förbjuden hon är, ju mer intressant blir hon.
  • Anonym (Att älska)
    Anonym (?) skrev 2016-08-28 20:58:43 följande:

Är du svartsjuk på en kvinna som inte har någon höft och sitter i rullstol? Seriöst?

Nej för guds skull. Utan han sa till mig att hon är en kärring som opererat höften för att jag inte skulle reagera. Sen när jag såg henne så fick jag en chock då tjejen är jätte snygg med silikon tuttar och läppar. Lång slank m.m. det va det jag menade. Han ville att jag skulle tro något annat om henne.
  • Anonym (Att älska)
    Anonym (Sara) skrev 2016-08-28 20:49:57 följande:

Jag är inte alls lika säker. Jag har själv varit otrogen och skulle aldrig ha högtalaren igång om jag pratar med nån som vet om det. Det kan vara bara en flirt. Annars behöver ju inte heller kompisen kommentera att hon saknar mannen. Då hade hon väl sagt det själv.

Grejen är att min man inte kan så bra svenska och under tiden vi va där så översatte jag mycket mellan honom och hans kompis. O när dom pratar i tel brukar han nästan alla gånger ha högtalare på så jag kan höra och översätta.
  • Anonym (Att älska)
    Anonym (Sara) skrev 2016-08-28 20:49:57 följande:

Till saken hör att medans vi va där hörde hon av sig flera gånger om dagen på facebook messenger. Det är deras kontaktnät inga nummer. Och sedan vi kommit hem har hon helt plötsligt inte skrivit 1 enda gång. Det tycker jag är lite konstigt.
  • Anonym (Att älska)
    Haskel skrev 2016-08-28 21:06:12 följande:

Vadå bevis???

Men behöver ingen fällande dom för att lämna ett förhållande. Litar man inte på sin partner, så gör man inte.

Till TS:

Bestäm först vad du tycker. Är en otrohet oförlåtlig, så kan du nog lämna redan nu. Inte för att jag är övertygad om att han verkligen varit otrogen. Men om du är så rädd för otrohet, tror jag inte att du kommer att ge dig förrän han varit otrogen. Misstro, misstänksamhet och brist på tillit, kommer att driva honom ifrån dig.

Om inte, så är mitt bästa råd att helt se till dig själv och honom. Tjata inte på honom, fråga inte. Utan var dig själv och ta hand om dig, honom och er, på absolut bästa sätt. Få honom att förstå vad han kan gå miste om. Den andra kvinnan är inte så speciell som du kanske tror. Hälften beror säkerligen på "det förbjudna". Ju mer förbjuden hon är, ju mer intressant blir hon.

Sedan den kvällen jag startade tråden så har jag inte tjatat nått. Jag håller mig lugn o är som vanligt. Då han påpekat under semestern samma sak som du skrev att jag kan driva honom till det. Vi kom hen den 25 aug o allt va lugnt sen kom samtalet samma dag som tråden startades. Men efter det så har jag bara varit lugn med flit. Han börjar prata om henne själv utan att jag säger nått. Han berömmer henne m.m. och om jag ställer minsta lilla fråga då blir han typ a men nu räker det sluta tracka mig. Då menar jag en fråga som hur gammal är hennes dotter. Ingen svartsjum fråga. Han har även vad jag sett nu inatt på datorn blivit medlem på sexdejtingsajter och sökt efter en massa jävla eskortflickor på nätet. O det va inget jag letade efter det kom upp när jag va inne o sökte på en sida.
  • Anonym (Att älska)
    Anonym (Att älska) skrev 2016-08-29 01:59:45 följande:

Sedan den kvällen jag startade tråden så har jag inte tjatat nått. Jag håller mig lugn o är som vanligt. Då han påpekat under semestern samma sak som du skrev att jag kan driva honom till det. Vi kom hen den 25 aug o allt va lugnt sen kom samtalet samma dag som tråden startades. Men efter det så har jag bara varit lugn med flit. Han börjar prata om henne själv utan att jag säger nått. Han berömmer henne m.m. och om jag ställer minsta lilla fråga då blir han typ a men nu räker det sluta tracka mig. Då menar jag en fråga som hur gammal är hennes dotter. Ingen svartsjum fråga. Han har även vad jag sett nu inatt på datorn blivit medlem på sexdejtingsajter och sökt efter en massa jävla eskortflickor på nätet. O det va inget jag letade efter det kom upp när jag va inne o sökte på en sida.

Ps det va under tiden jag va med barnen i vårat hemland nu under Jun/juli månad. Jag va borta ca 2månader
  • Anonym (Att älska)
    Haskel skrev 2016-08-28 21:06:12 följande:

Vadå bevis???

Till TS:

Ps det va under tiden jag va med barnen i vårat hemland nu under Jun/juli månad. Jag va borta ca 2månader
Svar på tråden Jag tror min man är otrogen. Hjälp mig snälla!