Järndropp
Jag undrar när man får effekt när man fått järndropp? Hade hoppats på att känna av en förbättring ganska snart men är som en zombie fortfarande. Har ett hb på 74.
Jag undrar när man får effekt när man fått järndropp? Hade hoppats på att känna av en förbättring ganska snart men är som en zombie fortfarande. Har ett hb på 74.
Känns som det vore aktuellt nu. Stackare! Jag var nere på 80 och då sa de att o det går ner mer så blir det järndropp. Men jag ökade tablettdosen och fick det att vända så jag klarade mig .
Det steg sakta för mig. Trodde att det skulle stiga snabbare men en läkare sa att det tar ett tag innan kroppen kan ta åt sig järnet. Jag kände mig piggare efter nån månad.
Oj. Så lång tid har jag inte på mig.
Lilleman plockas ut om 16 dagar när jag är i v 35.
Hade hoppats på att piggna till innan eller i allafall när han kommit ut. Känns omöjligt att ta hand om en nyfödd när jag är så obeskrivligt slut.
Jag kände en gradvis upptrappning efter nån vecka, men full effekt fick jag inte förrän efter fem-sex veckor.
Tack. Gissar på att jag får gå dom här sista 2 veckorna som en zombie då. Hade verkligen hoppats att droppet skulle göra underverk och jag skulle känna mig som en människa igen.
Fasar för att ta hand om en liten när jag är så slutkörd.