• Ess

    Ultimatum kring snus, är jag dum?

    Anonym (Arg sambo) skrev 2016-08-28 11:04:37 följande:
    Jag känner typ att, okej, då kan jag slänga mina mensskydd överallt? Inte för att jag nånsin skulle sänka mig till en sån nivå, men vadå liksom? Nåt jag haft på/i kroppen och som borde slängas bort utan att nån annan ska behöva se eller röra vid det, jag kan ju börja lägga dem på hans kudde eller slänga dem mitt på badrumsgolvet, eller lägga dem på köksbordet. Har sagt det en gång till honom och han tyckte jag var helt dum i huvudet, han förstod inte alls hur jag kunde dra den parallellen.
    Anonym (ee) skrev 2016-08-28 10:48:23 följande:

    jag dejtade även en annan person ett tag, som snusade. Möttes genom en site, så jag visste om snuset men tänkte att jag ger honom en chans. Jag kan verkligen inte kyssa nån som har snus inne, eller precis haft så det blev så hämmande eftersom han snusade en hel del. Han försökte hålla nere på det när vi träffades men det blev ju å andra sidan hämmande för honom då. Det där snuset blev lite som en "elefant i rummet" till slut. Nu tog det inte slut pga det, men när jag senare mötte min nuvarande partner var det en sån lättnad att känna att man kan pussa på honom precis när som helst och det är alltid fräscht :)


    Alltså öööörrrrrk, att kyssa nån som har snus i finns inte ens i min världsbild. Hade lika gärna hånglat med en kackerlacka, så orimligt är det för mig. Lukten får mig att inte ens kunna komma nära honom, jag vill inte ens krama honom för att det luktar så illa. Och då blir ju han ledsen över att vi inte kan ha någon närhet, men det är ju pga hans val.

    Haha, gör det, lägg en väl begagnad binda under hans kudde. Sen när han gnäller och tycker det är svinigt, så säg bara -Nä men hoppsan, där var den ju..........
    Lägg en i hans jackficka så att han kör handen rakt i den osv. 

    Eller så gör du bara allvar av att kasta ut äcklet.
Svar på tråden Ultimatum kring snus, är jag dum?