• AlexandraJohansson

IVF 2016 sep/okt

Hej alla glada! Vill gärna komma i kontakt med par som ska göra IVF!

vi kanske kan bli ett glatt gäng som kan träffas & dela våra postiva/negativa historier med varandra!

Det brukar ju vara så att allting går i en berg & dalbana. men till sist får vi alla det mest värdefulla & fantastiska som alla av oss har längtat efter!

• Svar på tråden IVF 2016 sep/okt
  • AlexandraJohansson

åh vad kul att du kom in i denna gruppen.

usch så jobbigt för dig med 4 ggr :/

är det missfall tidigare då eller?

bor du i närheten av hallands trakten?

i slut ändan vill jag hitta en glatt gäng som kan ses & ha trevligt tillsammans.

• AlexandraJohansson

okej. men vad tråkigt ändå. ja det är vårt första försök.

kan tänka mig så besviken & ledsen man blir när det inte bli + på stickan. jag håller alla tummarna för er att det ska bli ett + nästa gång såklart!

• AlexandraJohansson

jo jag har förstått det.. googlat som en galning varenda kväll i 2 år cirka..

ni är verkligen värda denna gången efter alla försök:)

du kan väl fortsätta berätta sen efter nästa försök.

kul att prata med fler som har gjort IVF eller som ska göra IVF.

• AlexandraJohansson

absolut, låter som en bra idé att höras av på vägen längre fram. vi kör kort protokoll.

ringde in för ett par dagar sedan vid mens & hoppades att vi skulle börja då men fanns ingen plats så nu får jag vänta tills mensen kommer i september igen & hoppas på tur då!:)

• AlexandraJohansson

regnbågsdröm:

kanske ingenting du svarar på öppet men frågan är fri så jag frågar på bara, tänkte mer hur gamla ni är? om ni kanske är i min o min mans ålder dvs, 25 resp 30.

vi kanske kan hålla kontakten & prata lite mer senare i privat meddelande? tycker det är kul att träffa folk som ska genomgå samma som en själv osv.

Svar på tråden IVF 2016 sep/okt