missanmusen skrev 2016-09-22 09:57:40 följande:
Jag tyker inte att det finns någon som helst orsak att vara orolig! Det har bara gått en tredjedel av tiden innan du borde ha TD.
Ta det lugnt.
Hur menar dun med värkar? Många märker ju inte av att det fäster och känner sedan ingenting alls förrän lngt efter de plussat. De som testar tidigt efter ET tester nog sällan så tidigt som på RD 6? Det är alldeles för tidigt.
Nu är jag ingen expert utan bara inne på mitt första försök och med äggplock imorgon, men så mycket vet jag att det finns ingen anledning för dig att misströsta på RD 6 ;) Testa nu inte förrän du verkligen är på TD ;)
Haha... ja jag får väl ta lugna ner mig lite Och sluta läsa så mycket på internet .. Med värkar menar jag typ mensvärk. Det har jag haft hela tiden fram tills idag då jag inte känner något alls. Detta är också min första IVF och det är väl därför man analyserar sönder allt..
Ang din ET .. hade jag varit som dig hade jag ringt tillbaka och förhört mig om Varför dom har valt att skjuta upp. Den enda orsaken till varför man skulle skjuta upp en ET (enligt min klinik) är då man är kraftigt överstimulerad? Hur många äggblåsor hade vid ditt senaste VUL?