• Muffins2017

IVF 2016 sep/okt

Hej, vad kul att det blivit en oktober tråd, känner inte heller att jag passar in i septembertråden. Jag började en men fick inte så mycket svar så hoppas få vara med här istället. Ska förhoppningsvis få göra frysförsök i oktober om allt går som det ska.

Genomgår just efterdyningarna av en missed abortion då jag till min stora glädje blev gravid spontant i somras. Dock slutade det ju i sorg nu.. Har haft ett MA tidigare som också var spontan graviditet, sen tog det inte på ett år. småningom blev det IVF vilket resulterade i ett barn som nu är 4 år samt 2 blastocyster i frysen.

Hoppas så mycket på dom men samtidigt livrädd för ett till MA. Kommer förmodligen få någon slags behandling mot missfall nästa gång.

Går i Falun privat.

Jag är 34 och min man är 37.

• Muffins2017

Grattis Kezza! Vad kul att ha ett datum!

Mitt "hålldatum" är om 2 veckor då jag ska träffa min hemortsläkare och planera frysförsöket. Vilka mediciner, när vi börjar, blodprover osv.

Sen väntar jag ju även på att blödningen efter aborten ska sluta samt att hcg ska gå ur kroppen.. Men skönt att ha ett datum att se fram emot!

Hoppas också på bebis 2017.. Idag kunde jag inte hålla mig utan räknade fram ngt slags hypotetiskt BF. Skulle i så fall bli i slutet av augusti om allt klaffar.

Hoppas hoppas hoppas!

• Muffins2017

Fick genomgå en medicinsk abort efter att embryot dött men inte stöts ut. Blev ju gravid spontant i somras ironiskt nog men det slutade inte bra.

Gjorde det i fredags och det blöder ju en tid efteråt. Innan blödde det ingenting även fast det var "kört". upptäcktes på vul.

• Muffins2017

Har varit på vul och konstaterat ägglossning imorse! Det innebär att jag nu ska ringa Falun och boka frysåterföring nästa vecka. Känns pirrigt!

Svar på tråden IVF 2016 sep/okt