Inlägg från: Kuddebarn |Visa alla inlägg
  • Kuddebarn

Det fattas 1000:- ??

Jag vet hur surt det är när ens pengar försvinner. Speciellt om man vet att någon annan tagit dem. Jag rekommenderar dig dock att lägga ner detta grävande efter pengarna. Du kommer inte att få reda på vem som tagit pengarna, så försök inse att pengarna är borta nu innan du blir helt besatt av detta.

• Kuddebarn

Jag tror mer på att din mamma tagit pengarna, speciellt när din syster sa att du skulle kolla med din mamma att det inte var nåt på soffan. Hade det varit nåt på soffan och systern tagit det, så hade hon inte sagt sådär. När systern och kusinen kom dit fanns inga pengar där, för att din mamma hunnit ta dom.

• Kuddebarn

Förstår inte varför så många säger att ts skulle ha haft sina pengar på kontot. Ja, det hade väl varit snart, men det hör inte hit då skadan redan är skedd nu. Man räknar väl ändå inte med att familjemedlemmar ska gå och ta pengar av en, så det ska inte spela någon roll om man visar upp sina pengar för sin familj eller ej. Det hade varit en annan sak om ts gick och viftade med sina pengar för massa främlingar på stan.

Svar på tråden Det fattas 1000:- ??