Inlägg från: Emmaonfire |Visa alla inlägg
  • Emmaonfire

Svenska killar så mesiga

Har många svenska killkompisar som är svenskar och dom är jätte gulliga som gillar feminism och sånt. Men utländska killar tar för sig mer som riktiga män. Mina föräldrar är inte så glada att jag alltid har utländska killar men hur skal man göra? Välja en mesig svensk så föräldrarna blir nöjda eller välja en riktig man??

• Svar på tråden Svenska killar så mesiga
  • Emmaonfire

Vad jag faller för hos utl killar är nog att dom är mer framfusiga och mer beskyddande. Sedan kan det vara min otur hittils med svenska killar men snoppstorleken har påverkat.Dom är mer manliga till sättet ofta ett manligt skägg

• Emmaonfire
    Farfallos skrev 2016-08-29 13:36:56 följande:

Men det där med beskyddande - tror du inte att det där kan hänga ihop med ett ängsligt kontrollbehov. Vem behöver du skydd emot? ...och skägget Kom igen, skämtar du? Det finns väl jättemånga svenska killar med kraftigt skägg, men vem väljer en kille för skägget?

Det är väl helhets paketet mer frammåt inte så mesiga. Visar att dom bestämmer
  • Emmaonfire

Ta tex när jag gick i skolan så hade jag svensk pojkvän i min klass. En arabisk kille i skolan stötte väldigt öppet på mig och han vågade inte säga ifrån. Så tillslut så åkte trosorna av

• Emmaonfire
    Farfallos skrev 2016-08-29 13:57:03 följande:

Ja, det där med att vara bestämd (självsäker, att inte bry sig om vad andra tycker osv) är en egenskap som tjejer generellt gillar. Men till stor del är det ju bara något man har lärt sig hemmifrån, och inget som sitter naturligt i generna. Själv uppfattar jag många killar med den självsäkra attityden (oavsett ursprung) som ganska tragiska figurer som tror att de måste leva upp till en mansbild som de inte riktigt orkar med att axla. I mina ögon är det mer "manligt" att våga vara en mes om man är det istället för att spela tuff. Det är ju bara patetiskt, och jag tycker en aning synd om (framför allt invandrarkillar kanske) som mår dåligt för att de just inte kan leva upp till normen.

Smaken är som baken antar jag
  • Emmaonfire
    Anonym (Flugan) skrev 2016-08-29 13:56:48 följande:

Det där säger inget om din svenska pojkvän, bara om dig. Det är DU som ska säga ifrån. För fan.

Tycker det är killens uppgift med. När en kille skulle kolla min trosfärg så sa min kille ingenting en riktig mespropp
  • Emmaonfire
    Anonym (Hilda) skrev 2016-08-29 15:53:11 följande:

Nää du, svenska kollar ska det allt vara. Annars får det va. Möjligen norsk :) lr dansk :) o kanske finsk :) men sen får det va bra med det.

Tur att alla föredrar lite olika. för mig är en svensk kille helt otänkbart numera.
  • Emmaonfire
    Anonym (Inte för att vara den som är den...) skrev 2016-08-29 16:51:42 följande:

Inte för att vara den som är den nu men jag tycker inte att utländska är riktiga män.

De våldtar och slår sina kvinnor i sina hemländer osv, vill ni verkligen bli slagna av utländska "männen" ni med? De har ju sån sjuk kvinnosyn och det vet alla...

När jag ändå är inne på att slåss, de ska ju alltid gå runt i gäng och kan inte slåss man mot man utan de ska vara minst 3 mot en, det är ju inte speciellt manligt?

Håriga, visst det är ju rätt manligt. Till en viss gräns?

Småkukade, om vi inte snackar om mörkhyade nu dvs.

De mesiga Svenskarna ni snackar om är väl sådana kostymnissar som sitter på kontor och jobbar förresten.

Vänta utanför ett bygge kl 4 så kan ni plocka upp en riktig Svensk man så ska ni få se av riktiga Svenska män som tar för sig ;)

Visst har dom mer temperament om det tycker jag är manligt. Mina utl killar har aldrig slagit mig däremot varit väldigt bra på komplimanger. Samt hållt andra killar borta något ingen mesig svensk kille klarat förut. Dom tar över på ett sätt som man blir väldigt upphetsad av
  • Emmaonfire
    Anonym (Adam) skrev 2016-08-29 17:18:06 följande:

Ja dom verkar ju vara jätte trevliga att ge komplimanger invandrare. Går fram och snackar med en tjej på krogen, vi har det trevligt och jag bjuder på en drink. En stund senare kommer en grupp på fem personer fram till oss och en säger Låt min lillasyster vara, annars jag ska knulla din mamma. Men det är ju sånt snack som du blir upphetsad av kanske? 

Japp dom är mer beskyddande. Förstår att dom feminiserade svenska sk männen har svårt att förstå detta
  • Emmaonfire

Att det sker ofredande på festivaler gör ju inte svenska män ett dugg attraktivare. Hade detta skett

mot inv tjejer hade dom varit där och skyddat tjejerna medans dom svenska killarna sitter hemma och spelar dataspel. Så undrar ni varför vi föredrar inv killar ja du jätte konstigt

• Emmaonfire
    Anonym (Mogen man) skrev 2016-08-29 18:49:56 följande:

Sorglig att höra TS resonemang...undrar vem som blir lurad av dessa tuffa killar....som igentligen är bara är patetiska töntar?

Hoppas du inser snart att det är du som är omogen och oerfaren innan du råkar illa ut.....du är ju bara 19 år.

Patetiska töntar är ju dom undergivna svenska killarna som ser ner i backen när tjejerna blir ofredade
  • Emmaonfire

Är nog svårt för dig att förstå som är så mycket äldre. Jag bor i förorten och går mycket på festivaler

det händer en hel del

• Emmaonfire

Är nog svårt för dig att förstå som är så mycket äldre. Jag bor i förorten och går mycket på festivaler

det händer en hel del

• Emmaonfire
    Anonym (Trollvarning) skrev 2016-08-29 21:52:41 följande:

Man tappar hoppet om Sveriges kvinnor när man läser den här tråden. Ni kommer bli Sveriges undergång...

Snarare sveriges framtid jag vill ha många barn men aldrig med en svensk kille
  • Emmaonfire
    Ascendere skrev 2016-09-01 21:54:35 följande:

Men det går att lösa, åk på semester till exempel i Saudiarabien, Iran, Irak, Afganistan eller liknande och gå runt lite lagom lättklädd på kvällen så träffar du säkert en massa spännande utländska män som tar för sig som riktiga män, inga mesiga svenska fasoner som jämställdhet där inte...

Lycka till och ha det så trevligt!

Varför skal jag göra det?? Finns ju utl män i Sverige
Svar på tråden Svenska killar så mesiga