• Anonym (FK)

Fuck knark

För ett årsen träffade jag en kille han var mer en perfekt jag föll pladask.

Vi gjorde allt tillsammans och hade så kul kunde prata öppet om våra känslor och ärligheten fanns. Han handlade städade lägenheten tog hand om mig och min dotter hämtade henne på dagis åkte ut och hade aktiviteter med henne. Han sa passa på och vara med dina vänner så tar jag hand om elly. Eller om du vill göra något annat. Jag fick inte köra barnvagnen inte bära kassarna för de tyckte han jag hade gjort tillräckligt (när han inte va med i bilden). Mina föräldrar älskar honom. ( de är få som de verkligen tyckt om).

Han pratade illa om alla sorters droger då han var yngre knarkade en del dvs han va torsk på amfetamin hasch och benzo.

Han lämnade pisseprov och jah visste vad alla hans pengar tog vägen då kändes allt "lungt" vi tränade ihop och han hade en hobby de kändes bra.

Men nu....

Han slutade pissa i sommras då de tyckte att han skött sig bra och de sa att han va en av. 100 som verkligen fått ordning på sitt liv och slutat med drogerna.

När jag avslutade mina studier nu i sommars märkte jag att han hade brottom och åka hem toll sin pappa.

Han va inte med på min avslutning för han skulle dit.

När han kom hem från sin pappa kollade jah på hans bilder då har han tagit kort på en hasch bit.

Frågade va de va då sa han att de va hans pappas..

(Vilket framkom att de ej var)

Några veckor efter dör hans mormor.

Han kommer då hem helt likblek och full.

(Min dotter låg å sov min mamma var hemma men hon fattade inte att han va full)

Då berättade han när jah frågade vad han hade tagit så sa han att han hade tagit två stensolid? Benzo.

Efter den gången blir de bara värre..

En gång blev han så arg att han sa att han va tvungen och dra ut å gå en promenad (mitt i natten) men kom aldrig tbx då hade han glömt en gammal telefon hemma spm jag kollade igenom där har han kontaktat någon och skrivit mät upp mig behöver energi och en droppe. ( han sa att de va benzo och Affe) vet ej va droppe e.

Kommer hem de blir lite tjafs han har världens panik ångest. Märker att han e helt väck. (Tänker ingen idé å prya med honom i de tillståndet )

Dagen efter på kvällen är jan ledsen å säger förlåt han frågar om jah är ledsen och jah säger att jag är de. Han säger lägg dig o sängen så kommer jag snart la mig i sängen och somnade vaknar sen att han inte ligger brevid mig går upp och hittar han på golvet med en spruta. Fick panik kollade så han levde.

Efter den gången lovade han aldrig mer igen. Nu har hans chef sagt till honom att han ska få börja pissa igen. Och han har slängt knark telefonen brytning av kortet på mitten. Och säger att kah ska få han hand om hans kort. Jag har även hotat med att jag ska ta livet av mig om han knarkar igen. Vill ha han runt mitt finger så kah kan styra honom och inte tvärt om. Hur gör man?

• Svar på tråden Fuck knark
  • Anonym (Jisses)

Det enda du borde göra är att ta ditt barn och ta dig därifrån. Punkt.

Utsätt inte ditt barn för den här faran.

• Birgitta02

Du hotar med att ta livet av dig om han börjar igen?
    Du vill styra honom?

Jag tycker du ska dra från honom. Tydligen varken vill eller kan han bli fri från knark och alkohol. Din dotter har rätt att få leva i ett harmoniskt hem och det är din plikt att ge henne det.

• Anonym (Vad i hela...)

Herregud.
    De två-tre sista meningarna är ju befängda. Skaffa hjälp. Du är inte heller riktigt riktig.

Lämna honom och gå i terapi.

• Birgitta02

PS: Du vet att du kan bli av med ditt barn om du fortsätter att leva med den här mannen va?

• MissHelene

Jag tyckte synd om dig fram till dom två sista meningarna. Du e villig att ta livet av dig om din pojkvän tar droger igen när du har ett barn med i bilden?

• klyban
    MissHelene skrev 2016-08-31 21:37:22 följande:
    Jag tyckte synd om dig fram till dom två sista meningarna. Du e villig att ta livet av dig om din pojkvän tar droger igen när du har ett barn med i bilden?

Jo, det låter väldigt konstigt sätt att tänka.

Och för TS, så är det väl bara gå vidare i livet om det är så illa.

Svar på tråden Fuck knark