• Anonym (Johan)

Ont i pungen utan utlösning?

Har påbörjat ett litet experiment där jag tänkte se hur länge jag klarar av att avstå ifrån att runka. Jag har väl om sanningen ska fram varit en riktig runkpelle ända sedan jag kom i puberteten och har nog aldrig kunnat hålla upp från runkandet mer än max två dagar innan kåtheten och suget efter en utlösning blev för stort. Men på senare tid har det faktiskt känts allt mer som att jag bara runkat av slentrian och gammal vana istället för att jag är riktigt kåt och "måste".

Så jag tänkte pröva att helt avstå från att runka så länge jag bara kan härda ut och se vad som händer. Har bestämt att under det här experimentet ska jag inte kolla på någon hårdporr, men däremot ska jag varje dag titta på ett par korta filmer med tjejer som klär av sig och onanerar. Detta för att hålla det sexuella intresset vid liv - min förhoppning är ju att jag snart ska ha återställt min kåthet till gamla nivåer.

Är nu inne på fjärde dygnet och jag märker redan en otrolig skillnad. I tisdags lade jag mig bekvämt på sängen och kollade på en film med en snygg och sexig tjej - och snoppen reagerade knappt. Den blev lite halvstyv, men slaknade lika fort... Idag tre dagar senare var reaktionen en helt annan till en liknande film. Fick en knallhård erektion som bultade på ett sätt jag inte upplevt på flera år... =) Tycker också att de kvinnor jag möter i vardagen plötsligt ser betydligt vackrare ut. Så nog ökar kåtheten om man avhåller sig från rutin-runkande.

Problemet är bara att jag idag har fått rejält ont i pungen. Testiklarna känns hårda och molvärker på ett sätt jag aldrig tidigare upplevt. Funderar förstås på om detta kan ha något samband med att jag nu inte runkat av mig på snart fyra dygn? Kanske pungen helt enkelt vant sig till dagliga utlösningar under ganska många år och nu inte har kapacitet nog för att lagra flera dagars sperma..? Är det någon som upplevt något liknande och finns det i så fall något man kan göra åt det? Eller är det bara att bita ihop och hoppas att det inte blir värre?
  • Svar på tråden Ont i pungen utan utlösning?
  • Anonym (Kille)

Bit ihop känslan är övergående. Håller med om att man blir kåt och "gubbsjuk" när man inte tömt på länge. Kuken styvnar av minsta lilla och den lägger sig inte i första taget. Har själv inte haft utlösning sedan i lördags (6 dagar) och kan ibland känna lite värk från testiklarna. Det lägger sig när kåtheten lägger sig.

Det man kan göra är att tömma pungen utan orgasm, dvs runka tills du är väldigt nära och när du känner att du är på gång. Släpp den! Lyckas du så kommer det rinna ur sperma men du får ingen orgasm.

Hade önskat att tjejen satte ett lås på mig och endast tillät mig att ha stånd och komma under uppsikt av henne och då max var 14:e dag. Eller i alla fall att hon gjort en prövning om jag är tillåten att släppas ut och om inte så får jag ha låstet en vecka till. Att bli upplåst skulle vara ett tecken på att jag varit hjälpsam i hemmet och mot henne och att hon är tillfredsställd. Är hon det inte får jag fortsätta behaga henne i 7 dagar till innan nästa prövning.

Just känslan att vara kåt och otömd är en speciell känsla. Makten tjejen skulle ha på en om man bar ett lås är rätt stor och jag tror inte hon vet vad det skulle innebära för henne.

Ibland kan det gå 10-12 dagar innan jag får utlösning och att kuken är som ett laddat gevär gillar jag. Har dock inte testat att låsa in den och neka den erektion och det kanske är nästa steg. Häftig känsla att bli kåt och känna hur kuken inte kan resa sig i givakt. :)

• Anonym (Johan)
    Anonym (Kille) skrev 2016-09-02 16:09:28 följande:

Bit ihop känslan är övergående. Håller med om att man blir kåt och "gubbsjuk" när man inte tömt på länge. Kuken styvnar av minsta lilla och den lägger sig inte i första taget. Har själv inte haft utlösning sedan i lördags (6 dagar) och kan ibland känna lite värk från testiklarna. Det lägger sig när kåtheten lägger sig.

Det man kan göra är att tömma pungen utan orgasm, dvs runka tills du är väldigt nära och när du känner att du är på gång. Släpp den! Lyckas du så kommer det rinna ur sperma men du får ingen orgasm.

Tack för tipset, men jag har bestämt mig för att överhuvud taget inte röra kuken i sexuellt syfte innan det här experimentet är över. Så det blir väl att försöka bita ihop så gott det går. :)

Känns faktiskt som om den ökade kåtheten också ger mer energi rent allmänt... Kanske är det faktiskt så att kåtheten är ett positivt och njutningbart tillstånd som man kanske inte alltid ska "göra något åt"?
  • Anonym (Likadan)

Jag gör precis likadant som du! 
    Gjort det i snart 3 års tid.
    Det hela började med att jag märkte att jag kollade på massa hårdporr och runkade i stort sett varje dag, ibland flera gånger per dag. 
    Tränade även upp ballen så det tog lång tid innan jag kom så jag runkade säkert 2 timmar i sträck så när jag väl var klar så var jag hur svettig som helst, sängen om jag nu låg i den var dyngsur av allt svett. När jag väl var klar så var inte orgasmen den största njutningen utan just att få låta armarna slappna av. Gjorde typ så att jag runkade 10 min med ena handen, 10 med nästa när ena blev trött och fortsatte så i timmar... 
    Nog om det... Jag kom på att det var inte för att jag hade ett behov utan jag gjorde det enbart av slentrian och tänkte att nej nu ska jag inte komma nå' mer förutom en gång i veckan.
    Första dagarna så var det svårt att avstå och speciellt på nätterna så jag löste det genom att träna stenhårt ungefär en timme innan läggdags så jag inte orkade runka.
    Så samtidigt som jag då tränade och avstod från att komma så upplevde jag att jag nästan hade ett överskott av testosteron (vet inte om det ens går men så upplevde jag det iaf) och alla tjejer som var runtomkring en vart snyggare och snyggare, stånd kunde uppstå när som helst... 
    Nu idag cirka 3 år senare så har jag flickvän, vi bor en bit ifrån varann och båda läser på och vi bor inte tillsammans ännu så vi träffas inte under veckorna utan endast på helgerna. v
    Under veckorna så kollar jag på porr fast jag rör inte mig själv utan den kåtheten som uppstår under de 5 dagarna tar jag ut på flickvännen sen under helgen ;)

FÖRRESTEN! Det där om att du får ont i kulorna kallas för "blue balls". Det är så att om man har stånd så arbetar kulorna extra och tillverkar spermier för att de ska vara större chans för tjejen att bli befruktad så om du nu har stånd för länge utan att komma så gör det fruktansvärt ont i bollarna, tills man släpper på trycket och kommer.
    Detta har man upplevt en massa gånger man varit med tjejer på en första dejt etc :P

• Anonym (pernilla)
    Anonym (Johan) skrev 2016-09-02 17:01:35 följande:
    Tack för tipset, men jag har bestämt mig för att överhuvud taget inte röra kuken i sexuellt syfte innan det här experimentet är över. Så det blir väl att försöka bita ihop så gott det går. :)

Känns faktiskt som om den ökade kåtheten också ger mer energi rent allmänt... Kanske är det faktiskt så att kåtheten är ett positivt och njutningbart tillstånd som man kanske inte alltid ska "göra något åt"?
    Haha när du får till det med en tjej kommer det bli ett luggskott
  • Anonym (Gaby)

Finns ju de män som är utan utlösning längre än så, utan att det ger problem. Är nog en vanesak... Tycker det är intressant det ni beskriver, hur ni känner er mer energifyllda, mer kåta, mer testosteronfyllda... Det är en intressant effekt, och som kvinna skulle jag defenitivt uppskatta om min man upplevde detta :) har läst en massa tumblrs på sistone om just "male chastity" och orgasmkontroll, det är tändande...

• Anonym (Kille)
    Anonym (Gaby) skrev 2016-09-02 18:23:48 följande:

Finns ju de män som är utan utlösning längre än så, utan att det ger problem. Är nog en vanesak... Tycker det är intressant det ni beskriver, hur ni känner er mer energifyllda, mer kåta, mer testosteronfyllda... Det är en intressant effekt, och som kvinna skulle jag defenitivt uppskatta om min man upplevde detta :) har läst en massa tumblrs på sistone om just "male chastity" och orgasmkontroll, det är tändande...

Ja, visst är det tändande med orgasmkontroll. Nu verkar du vara på "andra sidan" men detta med orgasmkontroll är åt två håll både kvinnan och mannen vinner på det. Du får visa honom en sida ex onlyshecums och se hur han reagerar. ;)
  • Anonym (Johan)

Lyckligtvis har den värsta ömheten i pungen nu äntligen bedarrat och ersatts med en lättare "tryckkänsla" - som inte är helt obehaglig. :)

Fortsätter att pina mig själv genom att ett par gånger per dag kolla på filmer med nakna tjejer. Kan konstatera att efter sex dagars runkuppehåll är tjejer nu plötsligt lika spännande och erektionsframkallande som när jag var 13-14 år. :) Satte på en film med en tjej som i flera minuter bara satt och såg på TV i en bylsig grå tröja... Det räckte för att jag skulle få full ståfräs och när hon sedan drog upp tröjan lite så att man kunde se trosorna märkte jag hur hjärtat dunkade och jag flämtade nästan av kåthet... Var sedan förstås nästan olidligt att se henne visa allt och göra det skönt för sig... men jag ser det alltså som ett sätt att stärka min självdisciplin. :)

Har allt mer under detta experiment insett att det är lika dumt att runka utan att vara ordentligt kåt som det är att äta jämnt och ständigt utan att vara hungrig... Kanske är det eviga slentrianrunkandet lika skadligt för sexlusten som ätstörningar är för psyket och kroppen?

• Anonym (Kille)

Jag håller med om att man får erektion på samma sät som när man var yngre och inte kunde kontrollera sitt kön på samma sätt som när man blev äldre. Det kan som du säger räcka med att tänka på något sexigt så känner man hur blodet åker till kuken. Kanske inte att den blir stenhård men man känner hur det spänner till i den. Lite ovanlig känsla.

Tjejer som förstår sambandet med detta att inte komma på några dagar kontra att killen blir extra kåt kan dra fördelar av det. Både i form av mera uppmärksamhet men även veta att ni med ett litet blottat bröst kan få er kille att få världens stånd. Jag lovar, om ni vet av att han inte haft utlösning på en vecka och ni kramas eller att du nyper honom lite lätt på kuken kommer resultera i ett styvnat organ.

En nackdel med detta även om det inte är någon jättenackdel är att i alla fall jag "savar" mycket och kalsongerna blir mer fläckiga än när lan kommer på regelbunden basis. Eftersom jag får stånd mera ofta nu när jag inte kommit på 7 dagar så utsöndras även mera sekret - kroppen gör sig redo för samlag iom att man får stånd men då det inte blir nått samlag landar försatsen i kalsongerna.

• Nyfiken 7

Jag har också alltid runkat även fast jag är sambo men nu har jag skaffat en kukbur så jag kan inte runka ..kaninte ens få stånd och det är en skön känsla.

• Anonym (Snake)

Jag kan gå flera dagar utan att runka, oftast när jag är deppig. Tänker inte på det, och får inte ont i pungen.
    Om jag däremot är kåt och runkar och måste avsluta av nån anledning, utan att komma, då känner jag mig grinig och vill helst gråta. Buhu snyft Gråter

Svar på tråden Ont i pungen utan utlösning?