Ont i pungen utan utlösning?
Har påbörjat ett litet experiment där jag tänkte se hur länge jag klarar av att avstå ifrån att runka. Jag har väl om sanningen ska fram varit en riktig runkpelle ända sedan jag kom i puberteten och har nog aldrig kunnat hålla upp från runkandet mer än max två dagar innan kåtheten och suget efter en utlösning blev för stort. Men på senare tid har det faktiskt känts allt mer som att jag bara runkat av slentrian och gammal vana istället för att jag är riktigt kåt och "måste".Så jag tänkte pröva att helt avstå från att runka så länge jag bara kan härda ut och se vad som händer. Har bestämt att under det här experimentet ska jag inte kolla på någon hårdporr, men däremot ska jag varje dag titta på ett par korta filmer med tjejer som klär av sig och onanerar. Detta för att hålla det sexuella intresset vid liv - min förhoppning är ju att jag snart ska ha återställt min kåthet till gamla nivåer.
Är nu inne på fjärde dygnet och jag märker redan en otrolig skillnad. I tisdags lade jag mig bekvämt på sängen och kollade på en film med en snygg och sexig tjej - och snoppen reagerade knappt. Den blev lite halvstyv, men slaknade lika fort... Idag tre dagar senare var reaktionen en helt annan till en liknande film. Fick en knallhård erektion som bultade på ett sätt jag inte upplevt på flera år... =) Tycker också att de kvinnor jag möter i vardagen plötsligt ser betydligt vackrare ut. Så nog ökar kåtheten om man avhåller sig från rutin-runkande.
Problemet är bara att jag idag har fått rejält ont i pungen. Testiklarna känns hårda och molvärker på ett sätt jag aldrig tidigare upplevt. Funderar förstås på om detta kan ha något samband med att jag nu inte runkat av mig på snart fyra dygn? Kanske pungen helt enkelt vant sig till dagliga utlösningar under ganska många år och nu inte har kapacitet nog för att lagra flera dagars sperma..? Är det någon som upplevt något liknande och finns det i så fall något man kan göra åt det? Eller är det bara att bita ihop och hoppas att det inte blir värre?