Ont i pungen utan utlösning?
Jag gör precis likadant som du!
Gjort det i snart 3 års tid.
Det hela började med att jag märkte att jag kollade på massa hårdporr och runkade i stort sett varje dag, ibland flera gånger per dag.
Tränade även upp ballen så det tog lång tid innan jag kom så jag runkade säkert 2 timmar i sträck så när jag väl var klar så var jag hur svettig som helst, sängen om jag nu låg i den var dyngsur av allt svett. När jag väl var klar så var inte orgasmen den största njutningen utan just att få låta armarna slappna av. Gjorde typ så att jag runkade 10 min med ena handen, 10 med nästa när ena blev trött och fortsatte så i timmar...
Nog om det... Jag kom på att det var inte för att jag hade ett behov utan jag gjorde det enbart av slentrian och tänkte att nej nu ska jag inte komma nå' mer förutom en gång i veckan.
Första dagarna så var det svårt att avstå och speciellt på nätterna så jag löste det genom att träna stenhårt ungefär en timme innan läggdags så jag inte orkade runka.
Så samtidigt som jag då tränade och avstod från att komma så upplevde jag att jag nästan hade ett överskott av testosteron (vet inte om det ens går men så upplevde jag det iaf) och alla tjejer som var runtomkring en vart snyggare och snyggare, stånd kunde uppstå när som helst...
Nu idag cirka 3 år senare så har jag flickvän, vi bor en bit ifrån varann och båda läser på och vi bor inte tillsammans ännu så vi träffas inte under veckorna utan endast på helgerna. v
Under veckorna så kollar jag på porr fast jag rör inte mig själv utan den kåtheten som uppstår under de 5 dagarna tar jag ut på flickvännen sen under helgen ;)
FÖRRESTEN! Det där om att du får ont i kulorna kallas för "blue balls". Det är så att om man har stånd så arbetar kulorna extra och tillverkar spermier för att de ska vara större chans för tjejen att bli befruktad så om du nu har stånd för länge utan att komma så gör det fruktansvärt ont i bollarna, tills man släpper på trycket och kommer.
Detta har man upplevt en massa gånger man varit med tjejer på en första dejt etc :P