• Fröken93

Bim oktober 2016

Jag hoppar in här också!

Jag är 23, min sambo är 27. Vi började försöka 3 dagar efter min mens (27/8), vi använde bara kondom som skydd så hoppas att detta inte tar så lång tid! Jag har 4 systrar varav 2 har barn och är extremt lätt fertila, gäller min mamma också så de är bara o hålla tummarna! Jag ska få min mens om 9 dagar (den 19/9).... man känner sig såååååå otålig!!! Hur går de för er?? Har ni fått några tidiga symptom?? ????

• Fröken93

Hoppar in här från september tråden..

Fick min mens idag, 2 dagar tidigt.. den kan hoppa så ibland.. Så blir ett nytt försök! Bim den 12 oktober! Håller tummarna denna gång..

De blir andra försöket för oss, jag veta att de kan ta tid de här men är tyvärr väldigt otålig.. :(

• Fröken93
    Polly1 skrev 2016-09-19 20:14:17 följande:

Samma sak för mig, andra försöket och BIM runt 10 oktober! Får hoppas detta är rätt månad! :)

Hur har de gått för dig?? Jag väntade min mens igår, så den är en dag sen.. men den kan hoppa så så vi väntar tills på lördag/söndag med att ta ett test..
  • Fröken93
    Polly1 skrev 2016-10-13 20:06:12 följande:

Jag är gravid!! Kan knappt tro det! Testade svagt positivt i tisdags och så ett stark pluss idag hoppas att du också får ett pluss!

Grattis!!!! Va roligt för er!!!????

Jag gjorde ett test nu ikväll och jag fick ett stort jävla plus efter 10 sekunder!!!! Tog ett till för säkerhets skull o h de va jätte positivt det med!!! Jag bara grät och grät av lycka, min sambo blev överlycklig! ????

Hoppas ni andra får snart också!!!
  • Fröken93
    Fröken93 skrev 2016-10-14 21:37:08 följande:

Grattis!!!! Va roligt för er!!

Jag gjorde ett test nu ikväll och jag fick ett stort jävla plus efter 10 sekunder!!!! Tog ett till för säkerhets skull o h de va jätte positivt det med!!! Jag bara grät och grät av lycka, min sambo blev överlycklig!!!!!

Hoppas ni andra får snart också!!!

Blev lite frågetecken i förra fast de inte skulle vara de ???? min mens är 2 dagar sen och de va ett väldigt starkt plus och streck! ????
Svar på tråden Bim oktober 2016