Bim oktober 2016
Har egentligen BIM på måndag men har en känsla av att det inte tog sig så nästa BIM 13 oktober!
Har egentligen BIM på måndag men har en känsla av att det inte tog sig så nästa BIM 13 oktober!
Förresten! Fick information nyligen om att det räcker med 1 ipren per menscykel så kan det hindra att man kan bli gravid O.O så ni som tar ipren vid mensvärk så tipsar jag om att stå ut med helvetet istället för det kan vara en bidragande faktor!
Det är inte samma slags smärtstillande, Ipren är ibumetin, paracetamol finns i alvedon och panodil t.e.x :)
Ja, du ska inte ta acetylsalicylsyra såsom treo om du vill bli gravid, inte heller preparat med ibuprofen såsom ipren eller ibumetin. Det kan hindra ägglossningen. Paracetamol såsom panodil och alvedon är okej att ta.
www.treo.se/fragor-svar/
www.1177.se/Stall-en-anonym-fraga/Fragor/Ska-jag-undvikaibuprofen-om-jag-vill-bli-gravid/
Är det någon som planerar att stanna kvar i tråden?
Hur går det för alla? Själv går jag snart in i min fertila period, har köpt ägglossningstester denna gång för att verkligen vara på den säkra sidan när ÄL sker!