Inlägg från: babydreams |Visa alla inlägg
  • babydreams

Bim oktober 2016

Nu kom mensen på BIM-dagen, lika punktligt som alltid, fast nu fick jag på eftermiddagen, brukar alltid få på morgonen annars :( är jätteledsen för jag trodde verkligen jag var gravid. Plussade svagt på CB plus med men antar att det bara var spökstreck. Aja.

Har beräknad ÄL den 23/9 och BIM den 8/10. Hoppas att det tar sig denna gång på försök nummer fyra <3

• babydreams

Min mens slutar idag, sen är det bara att invänta ÄL som är om en vecka.. så lång väntan..

• babydreams
    Mille11 skrev 2016-09-15 06:52:04 följande:

Hej hopp!
    Var också med i sep-tråden. Nu blir det 9 okt som gäller istället.. 4:e gången gillt..!

Också fjärde gången här :) men har BIM 8/10 ist
  • babydreams
    Guffy78 skrev 2016-09-14 21:46:32 följande:
    Vad tidig ÄL du har! Jag har också beräknad ÄL om en vecka men jag är på cd 11 idag..
    Har ÄL på dag 15 i menscykeln (av 30), och min mens brukar vara i 6 dagar :) det är väl inte såå tidigt ändå?
  • babydreams
    Mille11 skrev 2016-09-16 11:48:58 följande:
    Åh då är vi ju helt lika..! :)

Hoppas verkligen det går denna gången...!
    Håller tummarna för oss!!
  • babydreams

Jag har verkligen försökt tänkt bort allt detta kring att försöka denna månad. Men kom på att idag är det BIM+3. Jag är ALDRIG sen. Inte ens de månaderna jag maniskt letat tecken och verkligen hoppats. Tog ett test imorse men det var negativt. Förstår ingenting? Har inga symtom men brösten spänner till och från och igår var jag helt ofantligt trött, helt utan orsak. Hur länge ska man vänta innan man ringer en barnmorska? För har ju läst att man kan vara gravid trots att det inte visar sig på tester..

Är riktigt orolig för min mens kommer ALLTID på dag 30 på morgonen. Förra gången kom den dock på eftermiddagen. Jag förstår ingenting? :(

• babydreams
    Milla1309 skrev 2016-10-13 09:47:48 följande:

Äntligen, bim +8 kom plusset! ????

Åh grattis!!! :D
    Själv är jag på BIM+5, ingen mens i sikte :)
  • babydreams
    Milla1309 skrev 2016-10-13 19:28:01 följande:
    Tack, oh har du testat dig? :) spännande! Hoppas plusset snart dyker upp.
    Testade i förrgår morse, visade negativt. Men ska testa igen imorgon bitti tror ja :)
  • babydreams
    Milla1309 skrev 2016-10-14 12:19:59 följande:
    Jag testade negativt ända till bim+8. Man vet aldrig :)
    Var det blankt minus dagen innan med? Var det +8 du kunde ana ett plus eller slog det bara till och blev ett starkt plus direkt? Är nyfiken :D
  • babydreams

Grattis till alla er som plussat, blir så avis! :D

BIM+7 idag, fortfarande ingen mens.. vaknade och hade världens "mensvärk" men ingen mens som kom inte :o

Svar på tråden Bim oktober 2016