mariama skrev 2016-10-09 17:39:18 följande:
Håller med om tomhetskänslan! Jag blev inte särskilt ledsen, det var väntat för mig för jag kände att det inte var som det skulle. Men tråkigt och tomt liksom!
Ååh hoppas så för oss nu!!! Låter väl bortskämt men jag orkar inte vänta länge, vill ha plusset NU, haha :) Jag fick ännu starkare på stickan idag, så det var starkare än kontrollstrecket så imorgon tror jag temperaturen kommer stiga (tempar också av nyfikenhet) och testet svagare, hoppas jag iaf för nu vill jag börja räkna ner till BIM :D
Jag har en 1,5-åring så en julibebis vore så perfekt tycker vi :))
Trodde jag skulle ta det bättre för jag hade också känt på mig i några veckor att nått är fel, men efter en stund innan första läkarbesöket var slut kom tårarna. Men kändes mycket bättre vid återbesök och på op dagen, var som en lättnad på nått sätt att vi nu kan ta nya tag :)
Jag vill också ha plus nu!!! Haha haft sjukt ont i magen idag så gissar på att ägglossningen skett, iom att jag fick pos igår :)
Myst tre dagar i rad nu inkl idag och några dagar innan det så nu tänker jag fortsätta mysa när lusten faller in :)
Åh är det krångligt med tempningen? Har inte riktigt greppat det där så inte ens provat :)
Hade gärna haft en mars/vår bebis som det var planerat men är nu mycket glad åt en bebis oavsett månad, bara allt går vägen och det mår bra :)